بیلبائو، شانزده سال بدون پیروزی در برنابئو؛ فقط یک برد در قرن ۲۱

0

رئال مادرید نیوز : بیلبائو در حالی چهارشنبه به برنابئو می آید که در سالهای اخیر خاطرات خوشی از بازی در زمین رئال نداشته اند.

در حقیقت بیلبائو در قرن ۲۱ از ۶۳ امتیاز ممکن فقط پنج امتیاز در برنابئو گرفته، هجده گل زده و ۶۳ گل دریافت کرده است. بیلبائو در شش تا از ۲۱ بازی اخیر در زمین رئال گل نخورده و بهترین نتایجشان تساوی با گاریتانو و پیروزی با والورده بوده است.

بیلبائو در حالی به برنابئو می آید که در پنج بازی اخیرش در لالیگا پیروز نشده است. البته تیم مارسلینو در این فصل هنوز در لالیگا در خارج از خانه نباخته است و  در بیرون از استادیومشان در مقابل سلتا پیروز شدند و در مقابل الچه، اتلتیکو، والنسیا، اسپانیول، سوسیه داد و لوانته به تساوی رسیدند.

البته بیلبائو در چهار فصل اخیر دو بار با هدایت گاریتانو در برنابئو مساوی گرفته: یک بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با تساوی بدون گل و یک بار هم در فصل ۱۸-۱۷ با تساوی یک بر یک.آخرین پیروزی آنها در زمین رئال مادرید به ۱۹ فوریه ۲۰۰۵ برمی گردد که بیلبائو با گل های دل اورنون و ایرائولا در نیمه دوم به پیروزی رسید.

بیلبائو در این فصل سیزده گل زده که دو تایش با گل به خودی حریفان بوده است. از میان بازیکنان فعلی بیلبائو فقط کاپا و اینیاکی ویلیامز تجربه گلزنی در زمین رئال مادرید را دارند. کاپا به طور مثال در ورزشگاه دی استفانو تجربه گلزنی به رئال را دارد.مذشخ

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بیلبائو، شانزده سال بدون پیروزی در برنابئو؛ فقط یک برد در قرن ۲۱

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ