وینیسیوس:«بنزما بهترین دوستم درون زمین است؛ در ابتدا مشکل بود اما حالا عاشق مادرید هستم»

0

رئال مادرید نیوز : وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید در مصاحبه با “پست یونایتد” در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

بازی کردن در رئال مادرید:” همیشه رویایم بوده است. همه بچه ها در برزیل رویای بازی در این جا را دارند چرا که برزیلی ها زیادی بودند که در این جا موفق نشدند و من می خواهم مثل آنها تاریخ سازی کنم.برای آن تلاش می کنیم.”

اولین تماس:” از مسابقات آمریکای جنوبی برگشته بودم که در آن جا بهترین بازیکن شده بودم و تورنمنت را برده بودیم. به خانه ام برگشتم و پدرم به من گفت که رئال مادرید من را می خواهد. فکر می کردم که دیوانه هستند. یک هفته بعد به من گفتند که فقط دو روز وقت دارم و نمی توانم با کسی شامل دوستانم صحبت کنم. دو روز نخوابیدم اما فکر می کنم که انتخاب خوبی داشتم. با بهترین های دنیا در این جا هستم.”

فشار:” مشکلی ندارم چرا که در برزیل هم در یک تیم بسیار بزرگ بازی می کردم. والدینم و خانواده ام همیشه در این باره به من آرامش می دادند و به همین خاطر با فشار به خوبی کنار آمدم.”

آنچلوتی:” خیلی خوب است. همیشه شفاف است. درون و بیرون زمین همسن است و همین باعث میش ود که کار راحت تر شود. شگفت زده نشدم. از من خواست که آرامش داشته باشم و کار خودم را بکنم.”

آمارش:” امیدوارم که به تیم کمک کنم. در حال حاضر یازده گل زده ام، پنج  پاس گل داده ام و دو پنالتی گرفتم که این آمار مربوط به هجده بازی بوده است. حالا می خواهم که فصل را همان طوری تمام کنم که شروع کرده بودم و می خواهم همه بازیها را ببریم و به نظرم تیم برایش اماده است.”

کلید بازی رئال مادرید:” از جلو فشار می اوریم و مهاجمان خیلی خوب هستند و به همدیگر کمک می کنند تا بازیها را ببرند. فکر می کنم که این کلیدی است. اگر همین گونه بازی کنیم، فکر می کنم که می توانیم رئال مادرید را بالاتر از هر کسی قرار بدهیم.”

بوسیدن آرم رئال مادرید:” همیشه این کار را می کنم چرا که هواداران و باشگاه خیلی دوستم دارند و همه افرادی که در این جا هستند، دوستم دارند و من همه تلاشم را می کنم تا رئال مادرید را به جایی برسم که باید برسد.”

بهترین دوستانش:” درون زمین بنزما چرا که خیلی نزدیک هستیم و همیشه به دنبال هم هستیم. بیرون از زمین هم میلیتائو و رودریگو چون برزیلی هستند. همیشه با هم هستیم. درون رختکن با مارسلو و میلیتائو شوخی می کنیم. فوق العاده هستند.”

بنزما:” فوق العاده است. کارهای سخت را آسان می کند. بازییکن بزرگی است. بازی کنارش را دوست دارم و می خواهم کمک کنم  تا مدت زیادی در این جا باشد و به تیم کمک کنم تا توپ طلا ببرد.”

هماهنگی:”در ابتدا مشکل بود.  همه چیز عوض شد و باید خیلی سریع هماهنگ شویم اما خانواده و دوستانم به من کمک کردند. مشکل بود اما حالا عاشق مادرید هستم و می خواهم سالهای زیادی در این جا باشم و تاریخ سازی کنم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

وینیسیوس:«بنزما بهترین دوستم درون زمین است؛ در ابتدا مشکل بود اما حالا عاشق مادرید هستم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ