موعود بنیادی فر طرفدار کدام تیم است؟

0

موعود بنیادی‌فردمتولد شهریور ۱۳۶۴ در چهارمحال و بختیاری است. وی در سال ۱۳۸۱ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت می‌کند. وی در سال ۲۰۱۳ وارد لیست بین‌المللی شد. موعود بنیادی فر چون داور است ، طرفدار هیچ تیم فوتبالی نیست و داور بدون حاشیه ای بوده است.

بنیادی‌فرد در تیم داوری دربی شماره ۸۶ قرار داشت و داور چهارم این بازی مهم بود.

بنیادی فر برای پرسپولیس خوش یمن است

طبق بررسی سایت مشرق نیوز ، بنیادی فر برای پرسپولیس خوش یمن بوده است.

موعود بنیادی فر در شهرآورد ۹۱ داور بازی بود که در نهایت با پیروزی یک گله سرخپوشان همراه شد و مهدی عبدی موفق شد دروازه حسینی را باز کند. در آن بازی علی کریمی هافبک استقلال کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد.

موعود بنیادی فر پرسپولیس بیوگرافی موعود بنیادی فر

پرسپولیس؛ بدون باخت

بنیادی فر اولین بار در لیگ شانزدهم دیدار شهرخودرو و پرسپولیس را سوت زد که در پایان با برد ۱-۲ تیم تهرانی تمام شد. او سپس در لیگ هفدهم دو بازی ماشین سازی و پرسپولیس و سپس فولاد پرسپولیس را سوت زد که به ترتیب با نتایج ۰-۳ و ۱-۱ با برد و تساوی تیم سرخ های تهرانی همراه شد. بنیادی فر در لیگ هجدهم دیدار پرسپولیس قابل استقلال خوزستان را هم سوت زد که ۰-۲ با برد شاگردان برانکو به پایان رسید. بنیادی فر در لیگ جاری نیز در هفته اول مصاف پرسپولیس پارس جنوبی جم را سوت زد که ۰-۱ با سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس و برد ۸۰ درصدی

با نگاهی کلی به کارنامه پرسپولیس در دیدارهایی که بنیادی فر برایش سوت زده مشخص می شود این تیم از مجموع ۵ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده و در یک مسابقه مساوی کرده تا هرگز باختی را تجربه نکند. ۹ گل زده و تنها ۳ گل خورده با کسب ۱۳ امتیاز مشخص می کند او برای پرسپولیس داور خوش یمنی بوده است.

استقلال ۲ باخت و ۳ تساوی خانگی

این داور اولین بار در لیگ پانزدهم دیدار استقلال و استقلال اهواز را سوت زد که با تساوی ۱-۱ تیم تهرانی تمام شد. پس از آن در ۹ دیدار دیگر هم برای استقلال سوت زد که به شرح زیر است:

لیگ شانزدهم؛

استقلال خوزستان ۲ – استقلال ۱، استقلال ۲ – سایپا ۰، استقلال ۳ پیکان ۲، ذوب آهن ۰ – استقلال ۲

لیگ هفدهم؛

صنعت نفت آبادان ۱ – استقلال ۰، استقلال ۱ – سایپا ۱ و ماشین سازی ۱ – استقلال ۱

لیگ هجدهم؛

استقلال ۰ – پیکان ۰ و استقلال ۴ – استقلال خوزستان ۲

*استقلال و برد ۴۰ درصدی

با نگاهی کلی به کارنامه استقلال در دیدارهایی که بنیادی فر برایش سوت زده مشخص می شود این تیم از مجموع ۱۰ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده، در ۴ مسابقه مساوی کرده و ۲ دیدار را باخته است. ۱۵ گل زده و ۱۰ گل خورده با کسب ۱۶ امتیاز مشخص می کند.

منبع : مشرق نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ