دربی مادرید قهرمانی لالیگای ۳۵ را قطعی می کند؟

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید به نظر می رسد که قرار است که خیلی زود تکلیف لالیگای ۲۲-۲۰۲۱ را قطعی کند. در حقیقت هیچ کس تصور نمی کرد که دربی یکشنبه آینده بتواند فرصتی باشد تا رئال مادرید عملا لالیگای ۳۵ خود را قطعی کند.

رئال در حال حاضر ده امتیاز با اتلتیکو البته با یک بازی بیشتر فاصله دارد. اگر رئال بتواند حریف دیرینه را شکست بدهد، اختلافش با آنها را به سیزده امتیاز می رساند. تیم آنچلوتی مهارنشدنی است و در مقابل سوسیه داد نیز با کسب پیروزی مقابل این تیم، اختلافش را با آنها دورقمی کرد. رئال مادرید هشت پیروزی متوالی را مقابل الچه، شاختار، رایو، گرانادا، شری، سویا، بیلبائو و سوسیه داد را داشته است. رئال مادرید حالا هشت امتیاز با سویا، ۹ امتیاز با بتیس، ده امتیاز با سوسیه داد و اتلتیکو و شانزده امتیاز با بارسولنا فاصله دارد.

رئال در این فصل ۲۱ بازی داشته که شانزده برد، سه تساوی و فقط دو شکست نصیبش شده است. رئال از ۴۵ بازی اخیرش در لالیگا و چمپیونزلیگ مجموعا ۳۲ برد ، ده تسایو و فقط سه باخت داشته یعنی ۷۱ درصد بازیهایش را برده است.  رئال مادرید از فوریه قبلی تا کنون ۳۴ بازی در لالیگا داشته که حاصلش ۲۵ برد، هشت تسایو و فقط یک شکست بوده و ۸۳ تا از ۱۰۲ امتیاز ممکن را کسب کرده است. رئال در فصل جاری نیز  با دوازده برد، سه تساوی و فقط یک شکست ۸۱ درصد از امتیازات ممکن در لالیگا را به دست آورده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دربی مادرید قهرمانی لالیگای ۳۵ را قطعی می کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ