به جا مانده از بازی مقابل سوسیه داد: تاثیر آنچلوتی

0

رئال مادرید نیوز : توماس رونکرو سردبیر نشریه آس در مورد بازی رئال مادرید و سوسیه داد نوشت.

یک صدرنشین غول آسا
در فقط شانزده هفته، رئال مادرید انچلوتی توانست لالیگا را ویران کند. سویا هشت امتیاز عقب است، بتیس ۹ امتیاز، اتلتیکو و سوسیه داد ۱۰ امتیاز و … بارسا ۱۶ امتیاز! تصور می کنم که لاپورتا دیگر نتواند بگوید که تیمش شانس قهرمانی لالیگا را دارد. همان طور که مودریچ بزرگ پس از نمایش در دونوستی گفت:” یک بازی عالی از رئال مادرید بود.” این یک صدرنشین منسجم را نشان می دهد. صدرنشینی که گزینه ای برای توپ طلا در آینده را در اختیار دارد: وینیسیوس تا همیشه و مربی که شاید به او بها داده نشود اما همان مردی است که درهای آینده را به روی برنابئو باز کرده است. کارلتو خیلی فرارت از مربی دسیما است. یک لیدر خاموش است. مردی با اقتدار روحی و فوتبالی، یک آقا در کنفرانس های مطبوعاتی و یک رئیس مورد احترام در رختکن. کارلو، با تو تا آخر دنیا.

احسنت بر بتیس
شب با حس خوب و شادی برای منافع صدرنشین آغاز شد. گل خوانمی (البته دبل کرد اما داور ویدیویی به اشتباه گل اولش را مردود کرد) در نیوکمپ باعث شد تا به قول خودشان تاثیر ژاوی محو شود و در حال حاضر یک  اختلاف بزرگ میان رئال مادرید آنچلوتی و بارسایی بدون مسیر وجود دارد. در این شرایط بارسایی ها احتمال حضور در لیگ کنفرانس را رد نمی کنند. در حال حاضر رم با مورینیو هم همان جاست…

کوبو رسید
در حالی که شب برای رئالی ها در کل دنیا خوب پیش می رفت، در واندا مایورکا کاری را کرد که کسی انتظار نداشت. در ترکیبشان بازیکن قرضی رئال را داشتند، جواهری ژاپنی که به زودی تیتر همه رسانه ها در پیراهن رئال می شود. اسمش تاکه است و فامیلی اش کوبو. گل بی نظیرش در دقایق پایانی تیم چولو را خنثی کرد تا کابوس جدیدشان در سون مویکس و … برنابئو را به خاطر بسپرند. دوستت داریم تاکه.

سوسیه داد چهره اش را نشان داد
با جود هر چیزی باید به پیروزی رئال مقابل حریفی احترام بگذاریم که در استادیومش به کسی باج نمی دهد. از دهه هشتاد با سوسیه داد برای قهرمانی لالیگا رقابت داشتیم. آرکونادا دروازه بان فوق العاده این تیم بود که همه توپها را مهار می کرد و گوریز، پریکو آلونسو (پدر ژابی)، زامورا، ساتروستگی و لوپز اوفارته بقیه بازیکنانشان را تشکیل می دادند. سوسیه داد سخت می جنگد و با ایمانول کیفیت خود را نشان می دهند. آنها چند ماه پیش کوپای تاریخی را مقابل بیلبائو، حریف و دشمن ورزشی همیشگی خود بردند. اما رئال مادرید، رئال مادرید است. البته همچنان یاد تیم بی نظیرشان در دهه هشتاد را در خاطر داریم..

میلیتائو، په په جدید
قیمت ۵۰ میلیونی بازیکن برزیلی باعث شده بود تا در موردش تردیدهایی وجود داشته باشد و از سویی بی تجربه داسنته می شد اما در سن ۲۳ سالگی به یک قیصر واقعی در خط دفاعی رئال تبدیل شده است. سرعت، شخصیت و شهامتش هر لحظه من را بیشتر یاد په په می اندازد. همان مدافع بی نظیری که شرایط مشابهی داشت و ده سال در خط دفاعی رئال مادرید جا خوش کرده بود.

نمایش وینیسیوس
امروز زیاد اشاره ای به بازییکنی نکردم که همه مرزها را در نوریده چرا که حالا که استعدادش شکوفا شده، صحبت از او راحت تر است اما حتم می دهم که در سن سباستین تا مدتها در مورد بازی عالی وینیسیوس خواهند گفت. او یک کهکشانی است. خط دفاعی سوسیه داد را ویران کرد و هم هرا دیوانه کرد. امیدوارم که فرانس فوتبال روزی از او به خاطر قرار ندادنش در لیست ۳۰ نفره توپ طلا عذرخواهی کند. البته باید بگویند که مودریچ چطور بازیکن شماره ۲۹ دنیاست. یک شوخی ناخوشایند…

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

به جا مانده از بازی مقابل سوسیه داد: تاثیر آنچلوتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ