رقص سامبا در رئال مادرید؛ تثبیت جایگاه برزیلی ها در ترکیب آنچلوتی

0

رئال مادرید نیوز : کارلو آنچلوتی به نظر می رسد که ترکیب ایده آلش را پیدا کرده است که البته برزیلی ها با چهار نماینده بخش اعظمی از این ترکیب را تشکیل می دهند: میلیتائو، کاسمیرو، رودریگو و وینیسیوس.

در حقیقت رئال مادرید فصل خیلی خوبی داشته و به نظر می رسد که آنچلوتی ترکیبش را پیدا کرده که در این میان نقش برزیلی ها نیز در ترکیب رئال مادرید خیلی مهم است. ادر میلیتائو و کاسمیرو در فاز دفاعی نقش مهمی دارند. کاسمیرو در این فصل ۱۰۶ توپربایی داشته و ادر ۷۹ تا. از سویی میلیتائو با ۲۸ قطع توپ در کل لالیگا سوم است در حالی که کاسمیرو با ۴۸ تا دوم است. رئال با حضور این دو نفر و آلابا به انسجام دفاعی رسیده که البته نقش کورتوا هم درون دروازه خیلی مهم است.

در خط حمله ، وینیسیوس ستاره کلیدی رئال مادرید و بهترین عنصر هجومی در کنار بنزما است و از طرفی رودریگو به نظر می رسد که گوی رقابت را از آسنسیو ربوده است. رودریگو در این فصل نه تنها در حملات درخشان بوده بلکه در فاز دفاعی نیز به تیم کمک کرده است. رودریگو در مقابل سوسیه داد شش تا از سیزده دوئل فردی را ربود و هشت توپربایی کرد. رودریگو در این فصل دو گل زده و دو پاس گل داده که آنچلوتی کاملا به او باور دارد. البته وینیسیوس با دوازده گل، پنج پاس گل و کگرفتن دو پنالتی در ۱۷۰۶  دقیقه فصل فوق العاده ای داشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رقص سامبا در رئال مادرید؛ تثبیت جایگاه برزیلی ها در ترکیب آنچلوتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ