میلیتائو – الابا، زوجی که فقط به ۱۰۰ روز برای موفقیت نیاز داشتند

0

رئال مادرید نیوز : زمانی که راموس و واران هر دو از رئال مادرید رفتند، خیلی ها نگران بودند که چه اتفاقی در خط دفاعی رئال مادرید رخ می دهد. در نهایت زوج آلابا – میلیتائو کاری کردند تا کسی یاد آنها نمی افتد. در حقیقت این دو صد روز پس از اولین حضورشان کنار هم در ترکیب بی نظیر ظاهر شده اند.

اولین باریک ه آلابا و میلیتائو با هم زوج خط دفاعی را تشکیل دادند به بازی مقابل بتیس در ویامارین برمی گردد. حالا صد روز از آن زمان می گذرد. رئال مادرید با این زوج سیزده برد، دو تساوی و فقط یک شکست داشته که آمار درخشانی است. تنها شکست مقابل شریف بود و دو تساوی هم در بازیهایی مقبابل ویارئال و اوساسونا که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

از این شانزده بازی، رئال مادرید در هشت تایش کلین شیت کرد و فقط ۹ گل خورد. رئال مادرید با حضور آنها فقط در ۶۷ تا از ۱۱۴۰ دقیقه ممکن باخته بود یعنی فقط در ۵ درصد دقایق از حریفان عقب بود. این دو در این فصل در ۲۰ تا از ۲۱ بازی رئال حضور داشته اند. الابا فقط بازی با سلتا را از دست داد و میلیتائو مقابل گرانادا استراحت کرد. در برخی بازیها الابا در پست دفاع چپ بازی کرد اما در ۱۶ بازی این دو زوج هم بودند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

میلیتائو – الابا، زوجی که فقط به ۱۰۰ روز برای موفقیت نیاز داشتند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ