همه دستیاران آنچلوتی: از پسرش تا تیم بی نظیر پینتوس

0

رئال مادرید نیوز : مارکا به بهانه موفقیت آنچلوتی به بررسی نقش دستیاران وی در این موفقیت پرداخته است.

داویده آنچلوتی (دستیار اول): پسر سرمربی رئال مادرید بزرگترین نقش را پس از او در کادر فنی دارد. در حقیقت نقش او در مدرن کردن ایده های پدرش خیلی مهم است و به خوبی اطلاعات، تمرینات و آنالیز درستی در مورد تیم و حریفان انجام می دهد. آنچلوتی تجربه کافی را دارد اما نیروی جوانی پسرش به او کمک می کند تا بهتر شود.

فرانچسکو مائوری (دستیار دوم): مرد دست راست پدر آنچلوتی است. در بدنسازی خیلی مهم است و در بازی تیمی و آنالیز حریفان در هر بازی نقش دارد. هماهنگی بزرگی بین آنها وجود دارد و کوچکترین جزئیات را زیر نظر دارند.

پینتوس (رئیس بدنسازان): خرید استراتژیک رئال در تابستان بود تا مشکل مصدومیت ها را کم کند و به نظر می رسد که در این مورد فعلا موفق بوده چرا که شرایط بدنی رئال خیلی بهتر از فصل قبل است.

یوپیس (مربی دروازه بان ها) مربی باتجربه و ارزشمندی است. روی کار با پای کورتوا کار کرده و در موفقیت گلر بلژیکی در این فصل نقش دارد.

سیمونه مونتانارو (رئیس آنالیزورها):تمام حرکات رئال و حریفانش را با دقت بررسی می کند. او همه اطلاعات را در اختیار آنچلوتی قرار می دهد و وظیفه اش کسب بهترین اطلاعات ممکن است.

سباستین دویلاز (دستیار پینتوس): در همه بازیها نقش بدنساز برای آمادگی بدنی مهم است. او نظر نهایی را در مورد بازگشت مصدومان می دهد. نقش او این است که تشخیص بدهد که ایا بازیکنان در زمان بازگشت از مصدومیت به آمادگی کامل رسیده اند یا نه.

جوزپه بلیستری (دستیار پینتوس): او نیز در کادر پینتوس حضور دارد که اطلاعات زیادی با جزئیات از بازیکنان دارد و در هر لحظه به همه بازیکنان اهمیت ویژه ای می دهد.

مینو فولکو (متخصص تغذیه): او نیز در کارش متخصص است و تغذیه بازیکنان را به خوبی کنترل می کند و برایش مهم است که به آنها کمک کند تا بهترین شرایط بدنی را داشته باشند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

همه دستیاران آنچلوتی: از پسرش تا تیم بی نظیر پینتوس

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ