چرا دینامو کیف آخرین راه حل بارسلونا است ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – شانس پیروزی بارسلونا برابر بایرن مونیخ کم است و باید برای صعود نیم نگاهی نیز به دیناموکیف داشت . آنها با تنها کسب ۱ امتیاز در وضعیت بدی هستند . همچنین تنها ۱ گل به ثمر رسانده اند که باعث میشود در کنار مالمو بدترین تیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باشند .

 

مهمتر از همه اما ممکن است نگرش دینامو باشد که به بنفیکا شبیه است . تیم پرتغالی بدنبال حذف پرحاشیه بارسلوناست اما تیم کیفی برای هیچ چیز بازی میکند  زیرا حتی شانس صعود به لیگ اروپا را هم از دست داده اند .

 

دینامو ممکن است از نظر انگیزه و حمله مشکل داشته باشد اما به غیر بازی خارج از خانه مقابل بایرن آنها در ۴ بازی دیگر تنها ۴ گل دریافت کرده اند .

 

آنها در دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا با نتایج مشابه ۱-۰ باختند و همچنین برابر بنفیکا در دیدار رفت با نتیجه ۰-۰ مساوی کردند . در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ تنها گل خودشان را به ثمر رساندند و ۲ گل هم البته دریافت کردند .

 

دینامو اما همچنین قهرمان فصل گذشته اوکراین است و اکنون با ۴۴ امتیاز ( مشابه با شاختار ) در صدر جدول لیگ قرار دارد .

 

اینبار قهرمان اوکراین در خارج از خانه بازی میکند جایی که حتی بارسلونا هم نتوانست امتیازی از لیسبون کسب کند . با این حال باید توجه داشت که دینامو از نظر دفاعی تیم بهتری از بنفیکا نشان داده است . بنفیکا مقابل بایرن با نتایج ۴-۰ و ۵-۲ شکست خورد . هرچند باید به این مورد هم توجه داشت که آنها اولین تیمی بودند که در ۲ سال گذشته در مرحله گروهی ۲ گل به بایرن زدند .

 

با این حال بنفیکا اخیرا در دربی لیسبون با نتیجه ۳-۱ برابر اسپورتینگ باخت و ضربه بزرگی خورد تا جایی که شانس قهرمانی آنها در لیگ پرتغال کاهش یافت . همچنین آنها لوکاس ورسیسیمو را هم ندارند – هرچند هنوز بازیکنان خطرناکی در اختیار دارند .

 

همچنین باید تجربه لوچسکو کهنه کار سرمربی دیناموکیف را نیز لحاظ کرد که در مرحله گروهی جزو ۵ مربی است که بیشترین تجربه حضور در مسابقات را داشته است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

چرا دینامو کیف آخرین راه حل بارسلونا است ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ