ژاوی : عصبانی هستم . اینکه در لیگ اروپا هستیم من را عصبانی میکند

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز به شکست بارسلونا در آخرین بازی مرحله گروهی برابر بایرن که باعث شد تیم از صعود به ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان باز بماند و راهی لیگ اروپا شود واکنش نشان داد .

 

او تاکید کرد که شاید حذف در این مرحله نقطه عطفی برای تیم باشد .

 

او گفت :

ما همیشه میخواهیم بر رقیب تسلط داشته باشیم اما آنها امروز ما را تسلیم خودشان کردند و برعکس شد . باید از خودمان بیشتر بخواهیم . ما جوری که برای لیگ قهرمانان شایسته است بازی نکردیم اما این واقعیت الان ماست و باید با وضعیتی که داریم مواجه شویم . امروز مرحله جدیدی آغاز میشود و من عصبانی هستم . این واقعیت ماست و این من را عصبانی میکند . باید با آن مواجه شویم . هیچ حرف دیگری نیست . امروز مرحله جدیدی آغاز میشود .ما از صفر شروع میکنیم . هدف ما لیگ قهرمانان است نه لیگ اروپا . باید سخت کار کنیم . کلمه شکست را دوست ندارم . من آن را دوست ندارم زیرا ما تلاشمان را کردیم .

 

آسیب دیدید

این یک واقعیت بسیار سخت است و قبلا به عنوان بازیکن تجربه کرده ام . مجبور نیستیم خودمان را وفق بدهیم بلکه باید سرکش باشیم ( یعنی اصلا با چنین موضوعی کنار نیایم و نباید عادی بشه ) . باید شروع به رساندن بارسلونا به جایی که شایسته اش است کنیم که آن لیگ اروپا نیست .امیدوار بودم بهتر کار کنیم . بایرن اکنون تیم خیلی بهتری است . اما کار میکنیم تا چنین چیزی تکرار نشود .

 

فصل

میخواستیم در لیگ قهرمانان بمانیم و برای قهرمانی اش تلاش کنیم اما در سطح بایرن نبودیم . باید با این قضیه مواجه شویم و تیم را بازسازی کنیم زیرا مسابقات دیگری هست . باید مطالبه گر باشیم و چیزهای بیشتری بخواهیم .

 

آینده

امیدوار بودم که به روش دیگری رقابت کنیم . این یک ضربه برای من به عنوان مربی است . آنها بهتر بودند . برای بازگرداندن بارسلونا تلاش خواهیم کرد . اما واضح است که باید همه چیز تغییر کند .

 

فتح لیگ اروپا

لیگ اروپا واقعیت الان ماست و باید برنده اش شویم . هدف بارسلونا بُردن در هر بازی است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

ژاوی : عصبانی هستم . اینکه در لیگ اروپا هستیم من را عصبانی میکند

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ