آسنسیو:«زود است که در مورد آینده ام صحبت کنم»

0

رئال مادرید نیوز : مارکو آسنسیو هافبک مایورکایی رئال مادرید در مورد بازی مقابل اتلتیکو گفت:” بازی مهمی برای ماست. برتری خوبی داریم هرچ ند که لالیگا طولانی است. سعی می کنیم پیروز شویم. در برنابئو بازی می کنیم و همیشه خاص است که یک دربی مقابل هواداران داشته باشیم. امیدوارم که هواداران با اشتیاق خوبی بازی ار تماشا کنند.”

فصل از نظر شخصی:” گاهی مشکل است که  کمتر بازی کنی اما هدف مشخصی دارم. سعی می کنیم که برای همه سال خوبی باشد. سعی می کنم که روی خودم تمرکز داشته باشم. سعی می کنم از دقایقم استفاده کنم و در حال حاضر شرایط برایم خوب پیش می رود.”

هدف:” هدف برایم مهم است. سعی می کنم که بهترین عملکرد ممکن را درون زمین داشته باشم. روی همین مسئله تمرکز دارم. هر روز تلاش می کنم. سعی می کنم که کاری کنم که مربی شاهد سطح بالایی درون زمین باشد.”

بهبود تیم:” همه حس خوبی داریم. خیلی خوب بازی می کنیم. تیم می تواند خیلی خوب باشد. بازی به بازی بهتر می شویم و باید این روند را ادامه بدهیم. ”

غایبان اتلتیکو و رئال مادرید:” باید دید که سوارز می رسد یا نه اما بازیکنان بزرگ دیگری نیز حضور دارند. ترکیب بسیار قدرتمندی دارند. می دانیم که بازی مشکلی است.”

خروج از رئال مادرید :” زود است که در این باره صحبت کنیم. سعی می کنم بهترین عملکرد ممکن و ثبات را داشته باشم. ببینیم شرایط چطور پیش می رود.”

دوران سخت مصدومیت :” پروسه ای مشکل برای من بود. یازده ماه متوقف بودم بازی نمی کردم. می دانستم که باید مدت زیادی منتظر بمانم تا به بهترین سطحم برسم. همیشه تردید وجود دارد اما با زمان و صبر می تواند به نتیجه رسید. حالا شرایط خوبی دارم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آسنسیو:«زود است که در مورد آینده ام صحبت کنم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ