رکوردهای ویژه برای دربی یکشنبه؛ از طلسم آنچلوتی تا بدترین دوره سیمئونه

0

رئال مادرید نیوز : به بهانه بازی یکشنبه میان رئال مادرید و اتلتیکو، برخی نکات ویژه این بازی را با هم مرور می کنیم.

۱- برتری رئال مادرید : این ۱۶۹مین تقابل رئال و اتلتیکو در لالیگاست. در بازیهای قبلی ۸۹ برد نصیب رئال شده و ۳۹ برد نصیب اتلتیک. این دومین دربی تکراری تاریخ لالیگا پس از دربی بارسلونا است.

۲- دربی با بیشترین مساوی: رئال و اتلتیکو تا کنون ۴۰ بار با هم مساوی کرده اند که بیش از هر دربی دیگری در تاریخ لالیگاست. دربی باسک میان سوسیه داد و بیلبائو با ۳۹ تساوی از ۱۴۹ بازی در رده بعدی است.

۳- برتری در برنابئو: رئال مادرید هیچ کدام از پنج بازی خانگیش مقابل اتلتیکو را نباخته و دو برد و سه تساوی را کسبک رده و در سه بازی اخیر حتی گل هم نخورده است. رئال مادرید می تواند برای اولین بار در تاریخش به چهار کلین شیت پیاپی در دربی برسد.

۴- اتلتیکو ناتوان: اتلتیکو در هفت تقابل اخیرش نتوانسته رئال مادرید را شکست بدهد و به چهار تساوی و سه شکست رسیده است که بدترین رکوردشان در دوران سیمئونه است.

۵- زوج ترسناک: رئال مادرید اولین تیم در پنج لیگ بزرگ در این فصل است که دو بازیکن با تعداد گلهای دورقمی دارد: بنزما با ۱۲ و وینیسیوس با ده گل.

۶- کوکه ابدی: کوکه تا کنون ۳۶۶ بازی برای اتلتیکو در لالیگا داشته و یکشنبه می تواند با توماس رنینوس با نفر دوم تاریخ اتلتیکو برابری کند و فقط آبلاردو رودریگز با ۴۰۱ بازی را بالاتر از خود خواهد داشت.

۷- گربه شجاع تر: کریم بنزما در سه دربی اخیرش در لالیگا  دو گل زده است یعنی فقط یک گل کمتر از ۲۰ تقابل قبل از آن مقابل اتلتیکو در لالیگا.

۸- سوارز: حضور مهاجم اروگوئه ای قطعی نیست اما این بازیکن در سیزده تقابل مقابل رئال در لالیگا ده گل به ثبت رسانده است، بیش از هر بازیکن دیگری در لالیگا از فصل ۱۵-۱۴ تا کنون.

۹- طلسم کالتو: کارلو آنچلوتی هیچ کدام از چهار تقابل لالیگایی مقابل اتلتیکو را نبرده و فقط یک برد و سه تساوی را داشته است. او تنها مربی تاریخ رئال است که هیچ کدام از چهار تقابل اولش با اتلتیکو در لالیگا را نبرده است.

۱۰- رکورد چولو: سیمئونه بیستمین دربی خود را در اتلتیکو در لالیگا دارد که در بازیهای قبلی اش چهار برد، هشت تساوی و هفت شکست داشته است و به سومین مربی تاریخ تبدیل می شود که به این تعداد دربی می رسد. میگل مونیوز با ۲۸ بازی، ۱۳ برد، هشت تساوی و هفت شکست و اراگوس با ۲۲ بازی، پنج تساوی، شش تساوی و یازده شکست در رده های بعدی هستند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رکوردهای ویژه برای دربی یکشنبه؛ از طلسم آنچلوتی تا بدترین دوره سیمئونه

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ