استقلالی‎ها از ترس قهرمانی پرسپولیس به داوران فشار می‌آورند/ پولش را بدهید همین فردا از چین VAR می‌آورم

0

پرسپولیس

تساوی پرسپولیس مقابل هوادار، موجی از انتقادات را از سوی طرفداران این تیم نسبت به عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس، همچنین اتفاقات داوری به راه انداخت. امیرحسین فشنگچی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات مربوط به دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادارو همچنین هجمه استقلالی ها نسبت داوری دیدارهای پرسپولیس صحبت کرد.

دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار را چطور ارزیابی کردید؟

فکر می‌کنم یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند بود. هوادار اصلا شبیه یک تیم ته جدولی بازی نکرد و اتفاقاً دو بار هم از پرسپولیس جلو افتاد و می توانست برنده شود اما نتوانست از موقعیت هایش درست استفاده کند.

پرسپولیس را چطور دیدید؟

پرسپولیس با این فوتبالی که به نمایش گذاشت دو نکته خوب و بد را به هوادارانش فهماند. اتفاق خوب این بود که بعد از دو بار عقب افتادن توانست با تلاش زیاد گل خورده را جبران کند و اتفاق بد این بود که روی اشتباهات فردی گل خورد. این دو موضوع نباید از دید کادر فنی دور بماند.

اخبار فوری پرسپولیس

بعد از گل دوم پرسپولیس انتقاداتی نسبت به حامد لک در فضای مجازی به راه افتاد. خبر دارید؟

این واقعاً انصاف نیست. حامد لک برای پرسپولیس زحمات زیاد کشیده و نباید فراموش کنیم در لیگ قهرمانان آسیا از عناصر تأثیرگذار تیم محسوب می شد. به هر حال ممکن است گاهی بازیکنان در شرایط خوب همیشگی نباشند و معتقدم نباید روی او تا این اندازه هجمه وارد کنیم. پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی داشته و برای اینکه بتواند توقعات را برآورده کند شرایط سختی در پیش دارد. به هر حال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و همه از او توقع بالایی دارند. من معتقدم پرسپولیس در نیم فصل حتماً باید یارگیری کند.

در کدام پست ها؟

حتما باید به جای احمد نوراللهی در خط میانی بازیکن بگیرد. ضمن اینکه فورواردهای پرسپولیس همه به یک شکل بازی می‌کنند و این اصلاً برای تیمی که اغلب با دو فوروارد بازی می‌کند خوب نیست. این مهاجمان در ترکیب تک مهاجمه خوب هستند ولی چون خیلی شبیه هم بازی می کنند نمی توانند مکمل یکدیگر باشند. در دفاع آخر هم باید به فکر یک جایگزین برای سیدجلال باشیم چون احتمالا او آخر این فصل خداحافظی می‌کند و باید از حالا جای او را پر کنیم.

درباره دو گل حرف و حدیث در این بازی صحبتی ندارید؟

درباره گل تیم هوادار که مطمئنم بازیکن حریف با دست آن را به گل تبدیل کرد. روی گل دوم پرسپولیس هم قطعاً رضا اسدی روی بازیکن هوادار خطا کرد، ولی فکر می کنم خطای او تاثیری در گل سیامک داشته باشد. به هر حال تا وقتی که VAR نیاوریم این وضعیت همچنان ادامه دارد.

اخبار فوری پرسپولیس

خبر دارید که استقلالی ها به دلیل همین اتفاقات و خطای مشکوک فرشاد فرجی در بازی دربی، فشار زیادی روی کمیته داوران وارد کردند و معتقدند پرسپولیس با داوری امتیاز می‌گیرد؟

این هجمه ها به خاطر پنج سال قهرمانی متوالی پرسپولیس است و این برای رقبای پرسپولیس سنگین است که این تیم ششمین قهرمانی متوالی اش را هم بیاورد. به همین خاطر استقلالی‌ها روی داوری هجمه وارد می کنند تا داوران از این به بعد موقعیت های پنجاه – پنجاه را به سود پرسپولیس سوت نزنند. ولی شک ندارم اگر اتفاقی هم به لحاظ داوری رخ داده هرگز به عمد نبوده. باز هم می گویم نبودن VAR باعث بروز همه این مشکلات است.

سهیل مهدی در گفتگو با خبر ورزشی درباره چرایی نیاوردن VAR توضیح داد که اگر مشکلات تحریم نباشد می توانند این سیستم را وارد ایران کنند، اما ظاهراً شرکت های مورد تأیید فیفا به دلیل تحریم به ایران جنس نمی دهند؟

این حرفها همه بهانه است. شما پولش را به من بدهید من فردا صبح برای تمام استادیوم ها سیستم VAR را از چین وارد می کنم. چطور چنین چیزی ممکن است! در کشوری که هر جنس تحریمی مثل دارو و مواد اینچنینی در آن وجود دارد و هر چیزی لازم باشد در ایران پیدا میشود مگر ممکن است دستگاهی که هیچ مشکلی هم ندارد و امروزه در همه استادیوم های ورزشی دنیا هست را نتوان به ایران آورد! این دستگاه یک وسیله سخت افزاری است و یاد گرفتن کار با آن هم بیشتر از چند هفته زمان نمی برد. متاسفانه عزمی برای آوردن این دستگاه وجود ندارد.

اخبار فوری پرسپولیس

استقلالی‎ها از ترس قهرمانی پرسپولیس به داوران فشار می‌آورند/ پولش را بدهید همین فردا از چین VAR می‌آورم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ