مارکوس یورنته مامور مهار وینیسیوس؛ گریزمان زننده گل آخرین برد اتلتیکو در برنابئو

0

رئال مادرید نیوز : اتلتیکو در حالی به مصاف رئال مادرید می آید که به نظر می رسد که سیمئونه ترکیب را مشخص کرده و تنها تردیدش انتخاب یکی از میان کروئا و لمار است. سوارز در این بازی می تواند بازی کند هر چند که هنوز فیکس یا نیمکت نشین بودنش مشخص نیست. فیکس شدن گریزمان قطعی است و باید دید که کونیا هم بازی می کند یا نه. فلیپه پس از سپری کردن محرومیت یک جلهس ای به ترکیب اتلتیکو برمی گردد و هرموسو همچنان در ترکیب خواهد بود. کوندوگبیا نیز خط دفاعی سه نفره را تکمیل می کند و یورنته و کاراسکو نقش پیستون ها را خواهند داشت. دی پل و کوکه در خط هافبک حضور دارند و از میان لمار و کورئا یکی بازی می کند.

مارکوس یورنته محصول آکادمی رئال در تابستان ۲۰۱۹ راهی اتلتیکو شد و حالا پس از دو سال و نیم به یکی از اسطوره های تیم جدیدش تبدیل شده است. این بازیکن می دانست که شانسی برای رقابت با کاسمیرو ندارد و به همین خاطر از رئال رفت. مارکوس با جنگندگی و انرژی خود خیلی سریع در تیم جدیدش جا افتاد. یورنته اولین دربیش در برنابئو را در اول فوریه ۲۰۲۰ داشت که در آن زمان هنوز در پست هافبک میانی بازی می کرد. یورنته دو هفته بعدش به پست هافبک راست در مستایا ملحق شد و در این پست توانست بهترین نمایش خود را داشته باشد. یورنته در اولین فصلش در اتلتیکو پنج گل زد و چهار پاس گل داد و مشخص شد که می تواند قابلیت های بیشتری را از خود ارائه بدهد. یورنته در فصل گذشته درخشان بود و با دوازده گل وی ازده پاس گل توانست در لیست تیم ملی اسپانیا در یورو قرار بگیرد. البته کمبود بازیکن در اتلتیکو باعث شده تا این بازیکن به پست دفاع راست منتقل شود.  مارکوس سه بازی تا رسیدن به صد بازی در پیراهن اتلتیکو فاصله دارد و حالا ماموریت مهمی پیش رویش است: مهار وینیسیوس جونیور که به نظر می رسد که کار بسیار مشکلی برایش خواهد بود.

البته با توجه به این که سوارز در آمادگی کامل نیست، نقش گریزمان در خط حمله اتلتیکو خیلی مهم است. آنتوان زننده گل آخرین برد اتلتیکو مقابل رئال در برنابئو در فوریه ۲۰۱۶ بوده است.اتلتیکو از آن به بعد هرگز در برنابئو پیروز نشد و به نوعی طلسم شده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکوس یورنته مامور مهار وینیسیوس؛ گریزمان زننده گل آخرین برد اتلتیکو در برنابئو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ