(احسان و سولماز) ، مرجانه گلچین و هادی کاظمی در کنسرت “امید حاجیلی” + عکس

0

آخرین کنسرت امید حاجیلی در نیمه ی اول سال ۹۳، بیست و هشتم شهریور ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. حاجیلی این بار هم در کنسرتش ضیافتی از ریتم و هیجان برای مخاطبینش رقم زد.

 

همسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی

حاجیلی با یادآوری قوانین سه گانه ی کنسرت‌هایش در طول برنامه، می‌کوشید تا هیجان و انرژی بیشتری به حضار منتقل کند. «کسانی که به کنسرت من می‌آیند، باید در پایان کنسرت کف دستهایشان قرمز شود، کتفهایشان درد بگیرد و صبح روز بعد صدایشان به سختی در بیاید!»
حرکت جالب توجه حاجیلی در این کنسرت، درخواست وی از میهمانان VIP‌اَش بود. او از آنان خواست در پاسخ به تشویق‌ها و ابراز احساسات حضار، این بار آنها رو به مردم بایستند و آنها را تشویق کنند.
همسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی
حاجیلی که در کنسرتش میزبان «احسان» و «سولماز»، زوج مشهور این روزها بود، ضمن ابراز خرسندی از حضور این دو نفر و خوش‌آمد گویی به آنان، گفت: «معمولاً وقتی شما دو نفر به کنسرت‌ها و مراسمات می‌روید، همه تحت تأثیر حضور شما احساساتی می‌شوند و اشک می‌ریزند. اما من می‌خواهم یکی از قطعات شادم را به شما تقدیم کنم تا همه با انرژی شما را تشویق کنند». وی پس از این سخنان، قطعه ی «عاشقتم» را خواند و در پایان از حضار خواست این دو زوج عاشق را ایستاده تشویق کنند.
در یکی از سانس‌های این کنسرت، حاجیلی با خاموش شدن ناگهانی چراغها و پخش کلیپی از نمایشگر سالن که مجموعه ای از تصاویر دوران کودکی او همراه با قطعه ی «تولدت مبارک» بود، غافلگیر شد. همچنین در بک استیج، جشن تولدی با حضور میهمانان او برگزار شد و حاجیلی شمع‌های تولدش را همراه با مرجانه گلچین، عماد طالب‌زاده، شهاب رمضان و حمید حامی فوت کرد.
پدر، مادر، برادر و البته مادربزرگ امید حاجیلی که معمولاً در کنسرتهای او حضور می‌یابد، میهمانان ویژه ی وی در این کنسرت بودند.

مرجانه گلچین، هادی کاظمی، حمید حامی، شهاب رمضان، عماد طالب‌زاده، سعید عرب، احسان حق شناس، پوریا حیدری، سیاوش صدری، منوچهر حسنی، شهاب بخارایی و مانی جهانتاب، از جمله میهمانان امید حاجیلی در این کنسرت بودند.

 

همسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلیهمسر مرجانه گلچین همسر امید حاجیلی کنسرت امید حاجیلی دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ