مریم رضوی بازیگر نقش مریم مقدس +عکس جدید

0

تصور و عکس جدید مریم رضوی بازیگر نقش مریم مقدس در خارج از کشور

بیوگرافی مریم رضوی

مریم رضوی متولد ۱۳۶۵ در تهران بوده و از بازیگران سابق کشورمان می باشد او در دو سریال تلویزیونی به نامهای مردان آنجلس و مریم مقدس به ایفای نقش پرداخته است.

سریالی که در سال ۱۳۷۶ برای نخستین بار از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت و روایتگر داستان اصحاب کهف بود.

نقش دختر ماکسیمیلیان

در این سریال نقش دختر ماکسیمیلیان را بر عهده داشت .

اولین تجربه حرفه ای او در عرصه بازیگری مصادف شده بود با ۱۲ سالگی این خانم هنرمند که با سن کم بازیگری را آغاز کرد و موفق شد در کنار چهره‌های شاخص سینما از جمله جعفر دهقان و مهتاب کرامتی و حسین یاری و رضا توکلی به ایفای نقش بپردازد.

 

نقش کودکی مریم مقدس

اما بیشتر مردم را با نقش کودکی مریم مقدس در سریال مریم مقدس می‌شناسند مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی و به نویسندگی محمد سعید بهمن پور در سال ۱۳۷۹ تولید شد در این سریال که بعداً به شکل فیلم سینمایی درآمد بازیگران شناخته شده همچون پرویز پورحسینی و شبنم قلی خانی و محمد کاسبی برای تیموریان و جعفر دهقان بازی می‌کردند که نقش کودکی مریم مقدس برعهده خانم رضوی بود.

مهاجرت به امریکا

خانم مریم رضوی بعد از این سریال تصمیم گرفت ایران را به مقصد امریکا ترک کند و به ادامه تحصیل بپردازند و در حال حاضر در آمریکا زندگی می‌کند.

مهاجرت بازیگران عکس جدید بازیگران تیپ بازیگران زن ایرانی در خارج از کشور پدر و مادر مریم رضوی بیوگرافی مریم رضوی بازیگران مریم مقدس

مریم رضوی در فیلم دخیل (۱۳۸۰)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ