بهاره حسینی چه نوع سرطانی داشت +عکس

1

بهاره حسینی چه سرطانی داشت

نوع سرطان بهاره حسینی چه بود و علت مرگ بهاره حسینی منشی صحنه چه نوع بیماری بود؟

نعیمه نظام دوست با انتشار پستی نوشت: بهاره زیبای من ساعت هفت صبح پرکشید و رفت . بهاره عزیزمم سالهاست میشناسمت ، دختری سخت کوش و مهربان بودی ، یکی از بهترین منشی صحنه هایی بودی که دیدم ، خوشقلب و بامعرفت بودی ، بهاره من بودی و ٢۵ فروردین تو بهار به دنیا اومدی و توبهار از دنیا رفتی .بهار جان تو این دوسال که سرطان لعنتی لحظه لحظه ، ذره ذره وجودت رو تخریب کرد باهات گریه کردم گاهی تو ،من و آروم میکردی که نعیمه جون خوب میشم ، طاقت درد کشیدنت رو نداشتم هربار که بهت زنگ زدم یکی دوساعت میوفتادم از غصه ، تولدت بهت زنگ زدم دیدم دیگه جون نداری بازم با عشق باهام حرف زدی ، تا دیروز که با مامانت حرف زدم که گفت بهاره تو کماست براش دعا کن ، از دیروز فقط اشک ریختم و امروز پرستارت بهم خبر داد که رفتی ، سفرت به سلامت عزیزم ، نور خدا نگهبانت ، برو عزیزم پرواز کن از این دنیای بی معرفت و بالهایت رو باز کن و بدون درد و بدون غصه پرواز کن و برای هممون دعا کن .

شکوفه حسینی کیست سرطان بازیگران بیوگرافی بهاره حسینی بهاره حسینی منشی صحنه

دوستت دارم بهاره قشنگم هیچوقت فراموش نمیکنم عزیزم . (شکوفه حسینی خواهر بهاره حسینی) که دو سال پیش برای کمک به مردم نیازمند به سیستان رفته بود بر اثر برخورد صائقه به سرش زمین گیر شد و قدرت تکلم خود را از دست داد… بهاره حسینی در راستای سلامتی خواهرش خیلی تلاش کرد اما خود از همان تاریخ به بیما.ری سر.طان مبتلا شد و امروز از دنیا رفت و اینچنین خواهرش شکوفه تنها ماند.

شکوفه حسینی کیست سرطان بازیگران بیوگرافی بهاره حسینی بهاره حسینی منشی صحنه

سیده بهاره حسینی که در ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت در آثاری همچون «فرداهای قشنگ» ، «زنان ونوسی مردان مریخی» ، «دلدادگان» ، «سیب ترش»، «من یک ایرانی‌ام» ، «دوربین» ، «نازنین» ، «محله گل و بلبل» ، «رحمان ۱۴۰۰» ، سریال «دل» و … به عنوان منشی صحنه حضور داشت،

از دو سال قبل با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد و حتی یک بار هم این بیماری را شکست داد اما بیماری‌اش مجدداً و شدیدتر از قبل عود کرد. این هنرمند سینما ساعت ۷ صبح روز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ پس از دو سال بیماری، به علت ابتلا به سرطان درگذشت. این خبر سپس توسط داریوش فرضیایی و سوسن پرور نیز تأیید شد.

شکوفه حسینی کیست سرطان بازیگران بیوگرافی بهاره حسینی بهاره حسینی منشی صحنه

شکوفه حسینی هنرمند و خواهر بهاره حسینی نیز خرداد ۱۳۹۹ هنگامی که با یک گروه خیریه به سیستان و بلوچستان رفته بود، دچار صاعقه شد و از آن زمان در حالت کما قرار دارد. بهاره حسینی بسیار دلواپس و نگران خواهرش بود و حال اگر خواهرش از کما خارج شود، با فقدان تنها خواهر خود مواجه خواهد گشت.

بهاره سادات حسینی (متولد فروردین ماه سال ۱۳۵۹) دستیار کارگردان و منشی صحنه‌ی سینما و تلویزیون پس از چند هفته کمای طولانی در پی مبارزه‌ی با بیماری سرطان در ۴۳ سالگی چشم از جهان فروبست.

شکوفه حسینی کیست سرطان بازیگران بیوگرافی بهاره حسینی بهاره حسینی منشی صحنه

مرحوم بهاره حسینی حدود ۷ ماه قبل در اینستاگرامش نوشته بود

بازم بیمارستان و عمل عملم خییلی سخته برام دعا کنید زنده بیام بیرون  دلم میخواد زودتر خوب خوب بشم و دوباره برم سرکار … دلم برای یه زندگی عادی بدون درد و دکتر و بیمارستان و کار و دوستام و مسافرت و حال خوب حسابی تنگ شده شکوفه عزیزم هم هنوز رو تخته متأسفانه مثل قبل داروهای اون‌ بچه هم یا گیر نمیاد یا هر شیشه شربت تشنجش شده دو میلیون و پونصد اگرم گیر بیاد التماس دعا و سلامتی

دوستتون دارم اگه چند وقتیه نیستم تو اینستاگرام بخاطر درد و مریضی و حال بدیه که دارم. الانم مسکن خوردم تا بتونم یه کم با انرژی باهاتون حرف بزنم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهناز .ل می گوید

    خدا رحمتشون کنه،روحشون شاد،حیف از مرگ جوانها اینا باید مملکت رو بسازند نه اینکه زیر خاک باشند