«گندکاری یوفا به سوپرلیگ اعتبار داد»

0

رئال مادرید نیوز: گندکاری نیون در قرعه کشی چمپیونزلیگ بهترین تبلیغ ممکن برای سوپرلیگ بود. در میانه جنگ حقوقی میان رئال مادرید، لوکوموتیو پروژه استقلال طلبانه و یوفا، این فاجعه ، چفرین را در جایگاه بدی قرار داد چرا که در دوران مدیریتش یوفا به حدی بی شخصیت شده که فاجعه ننگ باری همچون ترکار قرعه کشی در آن رخ می دهد. رئال مادرید که یکی از اصلی ترین قربانیان بود، زیاد هم ناراحت نیست. تغییر از بنفیکا به پی اس جی مشکلاتی دارد اما مزایای خود را هم دارد.

اولین نکته تیری بود که یوفا به پای خودش با این قرعه کشی زد، دومین نکته این بود که بازی بنفیکا و رئال یک بازی چمپیونزلیگی بود در حالی که بازی رئال و پی اس جی یک جنگ سوپرلیگی است. از طرفی امباپه می تواند محبت برنابئو را حس کند که طوری از او استقبال خواهد شد که انگار خود یکی از آنهاست. پروژه استادانه برنابئوی جدید میزبان یکی از جذاب ترین بازیهای دنیا خواهد بود و نکته سوم این است که رئال فرصت خوبی دارد تا به عنوان پرافتخارترین تیم اروپا مقابل باشگاهی وابسته به دولت به نام پی اس جی قرار بگیرد که ثروتش را از طلای قطری ها می گیرد.

در میان نکات منفی تغییر از بنفیکا به پی اس جی هم شاید یک یا نهایت دو موضوع وجود داشته باشد. مشخص است که روی کاغذ ، پی اس جی حریف سرسخت تری از بنفیکا است و این جاست که رئال ضرر می کند. از سویی دیگر رئال اگر بخواهد قهرمان اروپا شود قطعا باید تیم هایی نظیر پی اس جی، بایرن، سیتی، چلسی یا یووه را شکست بدهد. شاید هر چه زودتر بهتر باشد.

خواکین ماروتو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«گندکاری یوفا به سوپرلیگ اعتبار داد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ