وقت کشی وزارت ورزش و حد تحمل هواداران پرسپولیس/ هزینه های مدیریت موقتی چیست؟

0

پرسپولیس

در اواسط شهریور ماه ۱۴۰۰، استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مورد پذیرش وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و اعضای هیئت مدیره این باشگاه سیدمجید صدری را به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب کردند.

حدود ۶ ماه از اداره وقتی باشگاه پرسپولیس می گذرد اما وزیر ورزش و جوانان اعتقاد دارد صدری هم صاحب اختیارات مدیرعاملی است. در واقع وقت تلف کردن برای انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما نتایج خوبی نداشت و چنان که وزیر ورزش ملاحظه می کند، هواداران برای برگزاری تجمعات مخحتلف، نارضایتی خود را ابراز می کنند.

اتلاف وقت از سوی وزارت ورزش برای تعیین مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره اگر به بهانه حضور چهره های فوتبالی و مدیران توانمند بود هیچ ایرادی نداشت اما دستگاه ورزش کشور معمولا در این زمینه کارنامه ای مقبول ندارد و تجربه نشان داده مدیرانی که برای باشگاه های دولتی انتخاب می شوند از جنس ورزش نیستند.

سوال اینجاست که وزارت ورزش برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس دست روی چه گزینه های عجیب و غریبی گذاشته که زمان این قدر هدر رفته است؟ اگر قرار بود حسین کلانی یا محمد دادکان مدیرعامل پرسپولیس شوند یا چهره ای سرشناس در مدیریت ورزش سکاندار این باشگاه شود این اتلاف وقت را می شد تحمل کرد اما وقتی همه می دانیم هیچ اتفاق محیرالعقولی در این زمینه رخ نمی هد، آن گاه تحمل این وقت کشی آسان نخواهد بود!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ