پیگیری قبض گاز پرداخت شده با شماره پیگیری

0

استعلام و پرداخت قبض گاز از طریق وبسایت شرکت ملی گاز

این روش یکی از راه های پرداخت اینترنتی قبض گاز است که در آن باید مستقیما به این سایت مراجعه کنید. در قسمت خدمات گاز با ثبت نام و ثبت کد اشتراک خود به گزینه های پرداختی و قبض خود دسترسی دارید. شما باید به آدرس https://nigc.ir مراجعه کنید و پس از ثبت نام در این سایت به عنوان مالک اطلاعات کنتور گاز و انشعاب خود را در آن ثبت کنید. سپس در قسمت انتخاب قبض پرداختی آن را می توانید پیگیری یا پرداخت کنید.

 

استعلام و پرداخت قبض گاز از طریق خودپرداز بانک

روشی که حتی در زمان قبوض کاغذی نیز رایج بود و مطمئن ترین روش محسوب می شود پرداخت از طریق مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز است. در این روش شما با وارد کردن شناسه قبض و پرداخت می توانید به راحتی قبض گاز خود را پرداخت کنید. البته شایان ذکر است که این روش به شما اجازه استعلام پرداخت را نمی دهد ولی با رسید پرداخت آن می توانید به شرکت گاز محل مراجعه کرده و مشکل خود را پیگیری نمایید.

استعلام و پرداخت قبض گاز از طریق سامانه پیامکی

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۴ برای پرداخت قبض گاز است. با شماره موبایل تان ، شماره اشتراک گاز خود را به همراه ۱*  به این شماره ارسال کنید. قبض پیامکی شما برایتان ارسال می شود. حالا از لینک همین پیامک یا از طریق دستگاه خود پرداز بانک ها و یا از طریق اپلیکیشن های متنوع موبایلی می توانید قبض تان را پرداخت کنید. در این روش با هر شکلی که پرداخت صورت بگیرد باید قبض یا سابقه تراکنش آن را به شرکت گاز ببرید و پیگیر رفع مشکل خود باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ