سردار آزمون به خبرنگاران روسیه اعتراض کند/ بهتر نیست مهاجم زنیت زودتر به شایعات خاتمه بدهد؟

0

ساتین نیوز –

رسانه‌های اروپایی به ویژه بخش‌های مختلف خبری روسیه، درباره انتقال سردار آزمون به تیم لیون فرانسه مطالب زیادی را منتشر کرده اند و رسانه‌های ایرانی نیز در این ارتباط، فقط چنین خبرهایی را ترجمه می‌کنند.

هر آنچه به رسانه‌های ایرانی می‌رسد به نقل از نشریات آن طرف است و در این زمینه هیچ ایرادی به روزنامه‌ها و سایت‌های اینجا وارد نیست. این نکته را نوشتیم تا به یکی از مصاحبه‌های سردار آزمون که از خبرها و شایعات جدایی اش در تابستان گذشته شاکی شده بود بپردازیم.

سردار پیشتر گفته بود: «من هیچ موقع نگفتم فلان جا می‌روم. خودشان می‌نویسند که سردار تست پزشکی می‌دهد و با فلان تیم تمام کرده است. وقتی لیون پیشنهاد داد، زنیت همان روز نخست پیشنهاد را رد کرد. وقتی من قرارداد دارم، حتی اگر بخواهم، تیم اجازه نمی‌دهد. رونالدو و مسی هم قرارداد داشته باشند، نمی‌توانند تیمشان را ترک کنند. رسانه‌ها مرا به یک تیم دیگر فرستاده بودند. زندگی شخصی خودم به خودم ارتباط دارد. حرف‌های شخصی من و باشگاه را خودم، باشگاه و خانواده‌ام می‌فهمیم. از این اخبار خسته شده‌ام. راجع به من ننویسید! هر موقع بیدار می‌شوم من را فرستادند به تیم‌های دیگر. می‌گویند سردار هر سال نمی‌رود. من خواهش می‌کنم راجع به من ننویسید. اگر چیزی شد خودم می‌نویسم. من از لیون، رم، لورکوزن و تاتنهام پیشنهاد داشتم و بیش از این چیز دیگری نبود. همه پیشنهادها رد شدند و من امسال هیچ جایی نمی‌روم. اگر بخواهم به تیمی بروم به صورت آزاد منتقل خواهم شد.»

واقعیت این است که سردار آزمون اگر به تیمی نمی‌خواهد برود و از خبرهای انتقالش شکایت دارد، باید این دلخوری را خطاب به رسانه‌های خارجی ابراز کند. این روس‌ها هستند که چنین اخباری را منتشر می‌کنند؛ تا جایی که حتی سرمربی زنیت هم انتقال سردار را رد نکرده است.

آزمون قبلا گفته بود اگر بخواهد از زنیت جدا شود به عنوان بازیکن آزاد می‌رود اما این روزها شرایط برای او عوض شده است. آیا سردار با اختیار و اراده زنیت در نیم فصل از روسیه می‌رود یا این خبر هم به زودی تکذیب می‌شود؟

به نظر می‌رسد کم کم او به وعده ای که داده باید عمل کند؛ یعنی به جای خواندن شایعات و عصبانی شدن از دست روزنامه نگاران، خودش توضیحاتی در این باره بدهد و تکلیف را روشن کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ