بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی پرسپولیس

0

پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی یک بریک مقابل مس رفسنجان به دلیل مصدومیت جای خودش را به علی نعمتی چپ پا داد. سه دیدار بعدی پرسپولیس به ترتیب برابر صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران درحالی برگزار شد که مدافع عنوان قهرمانی کلین شیت کرده و گلی در این سه بازی نخورد. ازگوشه و کنار هم شنیده می شد مصدومیت سید جلال حسینی شاید جدی نبوده باشد و این مدافع با تجربه به دلایل فنی از ترکیب اصلی کنار مانده است تا اینکه…

در بازی پرسپولیس و هوادار، تیم یحیی گل محمدی از تیم ته جدولی ۲ گل خورد. عجبا خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس از تیمی ۲ گل خورد که در ۹ هفته گذشته فقط توانسته بود ۲ گل به حریفان بزند! زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی که در ۳ بازی توانسته بود دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد در یک بازی برابر تیم تازه لیگ برتری شده ” هوادار” ۲ گل با کمک (!) حامد لک و دستان مهاجم حریف خورد تا یحیی گل محمدی به فکر فرو برود.

شنیده ها از اردوی پرسپولیس حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی پس از خوردن گل دوم تیمش مقابل ” هوادار” و از روی نقطه کرنر تصمیمش را گرفت. سرمربی پرسپولیس به شدت از سهل انگاری مدافعان تیمش روی ضربه ایستگاهی و کرنر ارسالی معین عباسیان بازیکن چپ پای هوادار ناراحت و عصبانی شد.

یحیی گل محمدی درنشست خبری پیش از بازی با پیکان در مورد از بین بردن استحکام خط دفاعی پرسپولیس در دیدارهای اخیر و اینکه طبق آمار این تیم در فصل جاری گل‌های زیادی دریافت کرده است، گفت: “تمام صحبت‌های کارشناسان و پیشکسوتان درست است، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید راحت گل بخورد، اما متاسفانه برخی از گل‌هایی که دریافت کردیم روی نداشتن تمرکز یا اشتباهات داوری بوده است. از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و تیم تغییر و تحولات زیادی داشته که جواب دادن آنها نیاز به زمان دارد تا تیم هماهنگ‌تر شود. نباید خیلی راحت گل بخوریم، تعداد زیادی از این گل‌ها را هم روی ضربات ایستگاهی دریافت کردیم. باید مسئولیت‌پذیری خودمان را نسبت به ضربات ایستگاهی بیشتر کنیم، بخش زیادی از ایرادها هم به خودمان بازمی‌گردد و باید نسبت به کارهای دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم.”

آنچه خواندید به علاوه قدرت رهبری و لیدری خط دفاع پرسپولیس، دلیل اصلی بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب اصلی این تیم در بازی پیکان بوده است.

اخبار فوری پرسپولیس

بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی پرسپولیس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ