این مرد و ۸ زنش در یک خانه زندگی می کنند +عکس

4

این مرد و ۸ همسرش در یک خانه زندگی می کنند

آرتور او اورسو از ژواو پسوا در برزیل، در اوایل سال جاری پس از اینکه سبک زندگی چند همسری این مرد برزیلی در سراسر جهان منتشر شد، مورد انتقاد قرار گرفت. مخالفان او چندی پیش بر روی دیوار خانه‌اش نوشتند: «خانواده شیطان، ما پذیرای شما نیستیم. از اینجا بروید!»

 

 

این ۹ نفر، در اصل ۱۰ نفر قبل از رفتن یک زن در آوریل، ادعا کردند که علیرغم غیرقانونی بودن تعدد زوجات در برزیل، در نوامبر سال گذشته در یک کلیسای کاتولیک ازدواج کردند و اکنون دو تن از همسران آرتور اطلاعات بیشتری در مورد رابطه غیرمعمول این خانواده را فاش کردند.

چند همسری ازدواج با چند زن

عکس مرد ۸ زنه

 

لوانا، همسر اول آرتور که هفت سال از ازدواجشان می گذرد، به رسانه های محلی گفت: «ما کنجکاو بودیم که یک رابطه باز را تجربه کنیم. فکر می‌کردم خیلی متفاوت است و بلافاصله آن را پذیرفتم.» لوانا گفت که این زوج با همسران بعدی در مهمانی ها ملاقات می کردند. او به رسانه های محلی گفت: «ما به دنبال افرادی بودیم که می خواستند چیزهای جدیدی را تجربه کنند.»

 

او در مورد نوشته روی دیوار خانه که با چند همسری این مرد برزیلی مرتبط بود، گفت: «ما به تعصب عادت کرده‌ایم، اما این اولین باری بود که انقدر جدی خودش را نشان داد. من می ترسیدم چون قبلاً چنین اتفاقی نیفتاده بود، فقط در رسانه های اجتماعی بود که مردم ما را قضاوت می کردند.»

چند همسری ازدواج با چند زن

لورنا، یکی دیگر از همسران آرتور، از عملی بودن رابطه با بسیاری از افراد درگیر صحبت کرد. او گفت: «در ابتدا دیوانه کننده بود، چون هیچ کس به زندگی مشترک عادت نداشت. با این همه شخصیت های متفاوت، دعواهای کوچک زیادی وجود داشت، به خصوص زمانی که من سندرم پیش از قاعدگی داشتم، در نهایت خواستار توجه بیشتر بودم.» اما، لورنا گفت که وضعیتشان به سرعت بهبود یافته است.
او گفت: «امروز خیلی بهتر است. ما رابطه فوق العاده خوبی داریم.»

چند همسری ازدواج با چند زن

لورنا همچنین فاش کرد که او و دیگر همسران آرتور کارهای خانه را به طور مساوی بین خود تقسیم می کنند. او گفت: «هر یک از ما مسئول یک کاری هستیم، آن را بین خود تقسیم می کنیم و همیشه نتیجه می دهد.»

Male model with nine wives wants to marry two more and have babies with them all

Man with 9 wives has ‘sex schedule’ to ‘fulfill my sexuality at any cost’

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. حمید بیرانوند می گوید

    خوشحالش ای کاش منم میتونستم هرچند خرج ۳تارو هم دارم بزور درمیارم ۳شیفت دارم کار میکنم اصلا خونه نمیرسم برم
    بعد هر شیفت مستقیم میرم سر کار بعدی دیگه همینجوری هر روز تکرار میشه

    1. امید می گوید

      یعنی شما سه تا زن داری؟؟؟

    2. امید می گوید

      یعنی شما سه تا زن داری؟؟

  2. خخخخخ می گوید

    بازار باشه آرتور جان!