پین و مجیدی؛ اینجا هیچ اختلافی وجود ندارد (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین – روابط خوب فرهاد مجیدی و گابریله پین در تمرینات، تمامی شایعات عجیبی که پیرامون آنها منتشر شده بود را تکذیب می کند.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، تمرینات استقلال یک روز پس از پیروزی بزرگ برابر سپاهان در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد و آبی ها زیر نظر فرهاد مجیدی، گابریله پین، صالح مصطفوی و سایر اعضای کادرفنی تمرینات خود را انجام دادند تا پس از ریکاوری، برای دیدار با پدیده آماده شوند.

پیش از نبرد حساس برابر سپاهان بود که اخبار عجیبی مبنی بر اختلاف کمک مربی ایتالیایی با مجیدی در رسانه ها و مطبوعات منتشر شد. حتی عده ای عنوان کردند که گابریله پین پس از دیدار با سپاهان ایران را ترک خواهد کرد چرا که اختلافات میان او و سرمربی استقلال به اوج خود رسیده است.

ادعایی برخلاف شواهد و قرائن بود چرا که در طول تمام روزهایی که تمرینات استقلال برگزار می شد، در تصاویر منتشره از تمرین هیچ نشانه ای از ناراحتی در چهره مجیدی و یا پین مشاهده نمی شد و حتی این دو بارها در کنار یکدیگر به گفتگو و بگو بخند پرداختند و تصاویر آن نیز از طریق رسانه رسمی باشگاه منتشر شد.

با این حال، مجیدی در بازی با سپاهان نیز همچون همیشه در کنار پین وارد استادیوم آزادی شد و در طول بازی نیز این دو نفر بارها با یکدیگر به صحبت پرداختند و تاکتیک های مختلف را برای گلزنی بررسی کردند.

در تمرین امروز نیز مجیدی و پین دوباره در کنار هم حاضر شده و درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداختند. حتی این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی روز گذشته تمامی اخبار مبنی بر اختلاف با مجیدی را رد کرد تا اینگونه تمامی حواشی و اخبار کذب مبنی بر اختلاف این دو نفر تکذیب شود.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پین و مجیدی؛ اینجا هیچ اختلافی وجود ندارد (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ