امباپه:«ممکن است اتفاقاتی رخ بدهند که برنامه هایت عوض شود»

0

رئال مادرید نیوز : کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی مصاحبه ای طولانی با مجله “پاریس مچ” داشت. وی در این باره که آیا آینده اش از بچگی برایش مشخص بوده گفت:” برای تبدیل شدن از یک جوان آینده دار به یک حرفه ای ، انتقال از موناکو به پی اس جی برایم منطقی بود.حالا که در مورد دوران فوتبالم صحبت می کنیم می توان گفت که ممکن است اتفاقات غیرمنتظره رخ بدهد. ممکن است که شگفتی رخ بدهد و این هم بخشی از زیبایی های ورزش است. ممکن است که اتفاقاتی رخ بدهد که برنامه هایت را عوض می کند. غیرممکن است که پیش بینی کنی که ۲۰ سال بعد چه می شود.”

وی می گوید که در مورد تصمیم های ورزشی حرف آخر را خودش می زند هر چند که با والدینش در این باره صحبت می کند:” هرگز علیه تصمیم های من نیستند و من را به چیزی مجبور نمی کند، حتی وقتی نموجوان بودم هم این طور نبود. همیشه به من توضیح می دادند که چه چیزی برایم بهتر است چرا که در صورت اشتباه، نمی خواهند آنها را سرزنش کنم.”

امباپه در مورد قهرمانی اروپا با پی اس جی گفت:” تلاش بی نظیری برای بهتر شدن تیم در این سالها انجام شده است و باید برخی جزئیات حل شود. در فوتبال، شانس خیلی مهم است اما باید تلاش کنی و فعلا ما به اندازه کافی برای آن موفق نبوده ایم.

امباپه در موردرابطه اش با بنزما هم صحبت کرد:” ایجاد ارتباط درون زمین وقتی با هم دوست هستید، راحت تر است. هر دو می خواهیم بدرخشیم و به گلزنی همدیگر کمک کنیم و این رابطه جواب می دهد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

امباپه:«ممکن است اتفاقاتی رخ بدهند که برنامه هایت عوض شود»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ