تصویر| سوپرمن پرسپولیس در ۳۹ سالگی پرواز کرد

0

مهمترین نکته ترکیب پرسپولیس در دیدار هفته دهم مقابل پیکان، حضور سیدجلال حسینی در فهرست ۱۱ نفره پس از چهار بازی بود. او این بار در کنار علی نعمتی قرار گرفت تا آمادگی خود پس از مصدومیت را به معرض نمایش بگذارد.

سیدجلال در این بازی ۵ دفع توپ و ۴ قطع توپ را نشان داد که این عدد مطلوبی برای یک مدافع محسوب می‌شود اما اوج کار او که مورد توجه فعالان فضای مجازی هم قرار گرفته در دوئل هوایی بود.

کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس در ۹ دوئل هوایی شرکت کرد که شش تا را با پیروزی پشت سر گذاشت و فقط در ۳ مورد شکست خورد. این در حالی است که او از نظر قد و قامت برتری خاصی ندارد اما همچنان در این سن و سال با پرش‌های فوق العاده توانسته آسمان پرسپولیس را در اختیار بگیرد.

نکته جالب اینکه او حتی در یک مورد موفق شد با ضربه سر دروازه تیمش را نجات بدهد. در دقیقه ۶۹ شوت بازیکن پیکان از گوشه محوطه جریمه روانه دروازه پرسپولیس شد اما سیدجلال با رشادت سر خود را در مسیر این شوت قرار داد تا مانع از باز شدن دروازه قرمزها بشود.

سیدجلال که در بازی فصل گذشته مقابل پیکان هم پس از خروج اشتباه لک دروازه تیمش را از روی خط نجات داده بود، دو سال پیش در اولین بازی پس از کرونا هم مقابل پیکان درخشان ظاهر شد و حالا با این نمایش مطلوب نشان داده که می‌تواند مهره فیکس تیمش لقب بگیرد.

اخبار فوری پرسپولیس

تصویر| سوپرمن پرسپولیس در ۳۹ سالگی پرواز کرد

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ