نامه باشگاه بارسلونا به خانواده ورزشکاران جوان لاماسیا در رابطه با اتهامات آزار و اذیت جنسی

0

اختصاصی بارسا نیوز – باشگاه بارسلونا به دلیل رسوایی اخیر فاش شده در مورد اتهامات پدوفیلیا و آزار و اذیت بازیکنان جوان توسط آلبرت بنیجس , نامه ای را به بازیکنان جوان و خانواده هایشان ارسال کرده است . باشگاه در این نامه اطمینان میدهد که اطلاعی از این رفتارها نداشته اما در عین حال حمایت خود را از آنها اعلام کرد .

 

خانواده های عزیز

با توجه به تحقیقات ژورنالیستی منتشر شده در روزنامه آرا در رابطه با اعمال ادعایی آقای آلبرت بنیجس در آکادمی فوتبال بارسلونا واقع در لس کورتس حمایت خودمان را با آسیب دیدگان اعلام میکنیم .

 

ما با وجود اینکه از هیچکدام از این اقدامات اطلاعی نداشتیم عمیقا متعهد به ساختن فضایی امن و محافظت از کودکانی هستیم که بخشی از باشگاه بارسلونا هستند . به همین دلیل شما را خطاب قرار دادیم و در نظر داریم اقدامات جدی انجام دهیم .

 

قبل از هرچیز لازم به یادآوری است که ما سال ها دارای سیستم حمایت از کودکان برای مقابله با هرنوع خشونت علیه آنها و برقراری ارتباط و اقدام در صورت بروز موقعیت های مخاطره آمیز هستیم .

 

دوما به اطلاع میرسانیم که جلسات اطلاع رسانی برای خانواده ورزشکاران برگزار خواهیم کرد که توسط بنیاد ویکی برنادت که در زمینه حمایت از کودکان متخصص هستند برگزار خواهد شد .

 

سوما به عنوان بخشی از سیستم حفاظت از کودکان باشگاه , گفتگوهایی آموزشی را برای اعضای تیم های لاماسیا ترتیب میدهیم تا به نگرانی هایشان گوش دهیم و به آنها کمک کنیم تا با سوء استفاده های احتمالی مقابله کنند .

 

در پایان میخواهیم بدانید که همیشه در هر موضوعی که مرتبط با شماست در کنار شما هستیم و میتوانید از طریق کانال های ارتباطی که قبلا معرفی شده با افراد مناسب تماس بگیرید .

 

ما در خدمت شما هستیم و امیدواریم به زودی شما را ببینیم .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

نامه باشگاه بارسلونا به خانواده ورزشکاران جوان لاماسیا در رابطه با اتهامات آزار و اذیت جنسی

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ