ABC: پینتوس با زیدان و لوپتگی اختلافات شدیدی داشت

0

رئال مادرید نیوز : یکی از کلیدهای فصل خوب رئال مادرید مربوط به آمادگی بدنی برخی بازیکنان کلیدی بوده است.

در حقیقت رئال در مقطع حساسی که بازیهای سخت زیادی داشت با ترکیبی ثابت توانست همه حریفانش را شکست بدهد و به همین خاطر با اقتدار در چمپیونزلیگ و لالیگا در صدر جدول قرار گرفت.

آنتونیو پینتوس بدنساز ایتالیایی در شرایط خوب بدنی رئال در این فصل نقش مهمی داشت. پینتوس قبلا هم در رئال کار کرده بود و در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در دوگانه لالیگا و چمپیونزلیگ اثرش را گذاشته بود و فصل قبل هم عامل قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا بود.

حالا ABC گزارش داده است که پینتوس به این دلیل از رئال جدا شد که با زیدان و لوپتگی اختلاف داشت. جولن اصلا از پینتوس خوشش نمی آمد و معتقد بود که این مربی کارش را بلد نیست. زیدان هم که خودش در دوره اولش پینتوس را به رئال آورده بود، در دوره دومش با این مربی کنار نیامد. زیدان از این که پینتوس حاضر نشده بود که به همراه بقیه کادر فنی در تابستان ۲۰۱۸ استفعا بدهد، دلخور بود و به همین خاطر او را کنار گذاشت و گرگوری دوپونت را استخدام کرد. فصل فاجعه بار رئال با مصدومیت های پرشمار در سال گذشته ثابت کرد که دوپونت برای رئال گزینه مناسبی نبوده است. البته پینتوس با سولاری رابطه خوبی داشت اما مربی آرژانتینی زیاد دوام نیاورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

ABC: پینتوس با زیدان و لوپتگی اختلافات شدیدی داشت

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ