پشت پرده برکناری وکیل پیشین پرسپولیس؛ شکایت از شجاع به فدراسیون و استوری‌های جنجالی

0

پرسپولیس

امیرساعد وکیل در زمان مدیریت مهدی رسول‌پناه و جعفر سمیعی به عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد و در دوره سمیعی از کار، برکنار شد.

او شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی که از شبکه ورزش سیما پخش شد، به انتقاد از مدیران گذشته باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد چرا آنها در پرونده شجاع خلیل‌زاده‌، به فیفا شکایت نکردند؟ جالب اینکه در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ما اول به کمیته وضعیت شکایت کردیم اما آنها گفتند صلاحیت لازم برای صدور رای در این پرونده را ندارند. سپس به کمیته استیناف شکایت کردیم که آنجا اعلام شد پرونده باید به کمیته وضعیت برگردد و این پروسه حدود ۷ ماه طول کشید.

در واقع مشخص است که اولین شکایت از خلیل‌زاده توسط امیرساعد وکیل در رکن قضایی فدراسیون فوتبال ایران انجام شد اما همان زمان‌، مدیران باشگاه پرسپولیس عذر معاون حقوقی خود را خواستند و شاهد جابجایی در بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس بودیم.

این موضوع، چند دلیل عمده داشت. اول اینکه در آن دوران، مدیریت باشگاه بارها اعلام کرده بود که باید از خلیل‌زاده به فیفا شکایت شود اما وکیل اصرار داشت ابتدا باید پاسخ کمیته وضعیت و استیناف را دریافت کند و با استناد به آن، از شجاع خلیل‌زاده به فیفا یا سایر ارگان‌های حقوقی خارج از کشور شکایت کند.

از سوی دیگر، وکیل علاقه زیادی به انجام مصاحبه و تشریح اسرار باشگاه در فضای رسانه‌ای و مجازی داشت که این موضوع بارها برای پرسپولیس دردسرآفرین شد. او قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا چند بار در مصاحبه‌های خود از بخشیده شدن عیسی آل‌کثیر و رد شدن کامل شکایت النصر عربستان سخن به میان آورد تا هجمه شدیدی علیه باشگاه ایجاد شده و باشگاه عربستانی با جدیت بیشتری به شکایت علیه پرسپولیس مشغول شود. عیسی هم بخشیده نشد تا باشگاه تحت فشار افکار عمومی قرار گیرد.

این مسائل در کنار هم باعث جابجایی در کادر حقوقی باشگاه پرسپولیس شد اما وکیل مدعی است مدیران باشگاه، هنوز پرونده شکایت از خلیل‌زاده را به فیفا نرسانده‌اند!

با این حال، شب گذشته از سوی تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام شد به زودی پرودنده شکایت از خلیل‌زاده به کمیته وضعیت فیفا ارسال می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

اخبار فوری پرسپولیس

پشت پرده برکناری وکیل پیشین پرسپولیس؛ شکایت از شجاع به فدراسیون و استوری‌های جنجالی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ