ایده ی جدید برای دکوراسیون منزل

0

یکی از مهم ترین قسمت های که در منزل وجود دارد تراس یا بالکن می باشد که نقش مهمی در دکوراسیون منزل داشته است و شاید شما بارها آن را نادیده بگیرید ولی باید بدانید برخلاف تصور بالکن می تواند هم در طراحی دکوراسیون داخلی و هم بیرونی منزل بسیار مهم باشد.

ما می توانیم به عنوان یک فضای پرکاربرد به بالکن یا تراس خود نگاه کنیم و هم می‌توانیم آن را بدون استفاده در اختیار داشته باشیم. با بکارگیری شیشه بالکن می تواند این فضا را به عنوان یک فضای پرکاربرد و پراستفاده تبدیل کرد و این گونه با نصب شیشه بالکن مزیت های بیشماری را برای شما به همراه خواهد داشت و جالب است بدانید می تواند یک فضای بسیار مناسب برای بازی کودکان و حتی نگهداری حیوانات خانگی باشد.

البته علاوه بر آنچه که گفته ایم استفاده از شیشه بالکن می تواند تراس یا بالکن شما را به عنوان یک محل مناسب برای نشستن و استراحت کردن و تفریح تبدیل کنند. حتما از خودتان می پرسید به کارگیری شیشه بالکن می‌تواند این همه مزیت برای ما داشته باشد در جواب باید بگوییم بله حتی شما می توانید با استفاده از شیشه بالکن و استفاده درست از بالکن و تراس خود یک محیط مناسب برای پرورش و نگهداری گل و گیاه را نیز در اختیار داشته باشید.

البته برای افرادی که فضای بسیار زیادی ندارند مهم است که چگونه دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنند. این افراد باید نهایت استفاده از فضای موجود را انجام بدهند. در چنین شرایطی استفاده از پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از مهم ترین مواردیست که می تواند به کمک شما بیاید.

 

استفاده از پارتیشن شیشه ای و شیشه حمام در فضاهای کوچک

پارتیشن شیشه ای برای تفکیک و جداسازی بخش های مختلف یک محیط استفاده می شود. شاید فکر کنید که فقط از پارتیشن شیشه ای برای محیط های کاری استفاده می شود ولی اینگونه نیست و در فضاهای کوچک افراد به منظور تفکیک بخش های مختلف ساختمان خود از جمله اتاق خواب ها از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند و همچنین شیشه حمام را نیز بکار می گیرند.

در فضاهای کوچک وقتی که ساختمان را می سازند به دلیل کمبود فضا نمیتواند سرویس بهداشتی و حمام را به صورت جداگانه طراحی کنند و مجبورند که یک فضای مشترک را برای این دو بخش در نظر بگیرند حالا این شما هستید که مشخص می کنید میخواهید تفکیک سازی را انجام بدهید یا خیر؟ ساده ترین راه برای تفکیک سرویس بهداشتی از حمام استفاده از شیشه حمام می باشد که شیشه حمام در طرح های مختلفی برای افراد در نظر گرفته می شود.

ایده ی جذاب برای فضای های کوچک

متاسفانه برخی افراد فکر می کنند که چون فضای کوچکی در اختیار دارند نمی توانند آن را جذاب و زیبا کنند و در نهایت هر سوالی که از آنها می پرسید از کمبود جا گلایه می کنند. در پاراگراف های فوق به تفکیک سازی بخش های مختلف با استفاده از پارتیشن شیشه ای و شیشه حمام اشاره کرده ایم که می تواند به عنوان بهترین راه حل برای فضای کوچک محسوب شود، اما آینه کاری منزل از دیگر مواردی است که می توان برای تزیین ساختمان و دکوراسیون داخلی از آن استفاده کرد.

آینه کاری منزل برای دیوارها و ستون ها انجام می شود و حتی در فضاهای کوچک می تواند جذابیت بیشتر خانه شما را به همراه داشته باشد و البته کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد.آینه کاری منزل با استفاده از آینه های کوچک تشکیل شده است که شکل های مختلفی دارند و معمولاً به صورت گل و بوته آینه کاری ساختمان انجام می‌شود. قیمت آینه‌کاری با توجه به اندازه و طرحی که دارد مشخص می گردد.

همیشه که آینه کاری منزل به رنگ سفید نیست و گاهی افراد علاقه مند به استفاده از شیشه رنگی هستند و شیشه رنگی در دکوراسیون منزل نقش مهمی دارد و برای قسمت های مختلفی بکار برده می شود و حتی می توان گفت که برای شیشه حمام نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. شیشه رنگی به سه دسته کلی براق ، مات و متالیک تقسیم بندی می شود.

 

راحتی استفاده از محیط مسکونی با درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی

با یک مثال ساده می‌توان به لزوم استفاده از کرکره برقی اشاره کرد. فرض کنید یک روز کاری سخت را پشت سر گذاشته اید و می خواهید وارد منزل شوید. در شرایط اول آنکه شما از ماشین پیاده می شوید و به واسطه کلید و قفل درب منزل را باز کنید و مجدد سوار ماشین شوید ماشین تان را به داخل حیاط یا پارکینگ بیاورید و مجدد دوباره درب منزل را ببند و در شرایط دوم به واسطه یک ریموت و کلید سریعا درب باز شود و شما وارد حیاط شوید و دوباره به واسطه همان ریموت بسته شود.

در این شرایط کدام وضعیت برای شما راحت تر است؟ قطعاً شرایط دوم موجب می‌شود که ما به استفاده از کرکره برقی و لزوم آن در محیط پی ببریم. کرکره برقی ها با توجه به اندازه ها و مدل هایی که داشته اند دارای قیمت های متنوعی می باشند و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اینگونه نیست که تنها کرکره برقی برای محل های مسکونی کاربرد داشته باشد.

لزوم استفاده درب اتوماتیک شیشه ای نیز دقیقا همانند کرکره برقی است. درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اتوماتیک بودن آن از اتلاف انرژی و گردش هوای سرد و گرم درون مکانی که از آن استفاده می شود جلوگیری می کند؛ چرا که درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل هوشمند بودن و مزیت های بیشمار آن و دخالت نکردن انسان در باز و بسته کردن درب و دارا بودن سنسور هوشمند از محبوبیت زیادی برخودار بوده است.

یکی از مزیت های مهم استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در شرایط کرونایی امروز، این است که دیگر دخالت دست انسانی در باز و بسته کردن درب اتوماتیک شیشه ای وجود ندارد و این درب با سنسور باز و بسته می شود. جالب است بدانید این درب ها از ظاهر بسیار جذاب و شیکی برخوردار بوده اند و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند و این موارد موجب شده است که انسان ها دیگر همانند گذشته از دربهای قدیمی استفاده نکنند و درب اتوماتیک شیشه ای جایگزین خوبی برای این درب ها بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ