پایان سکوت محمدحسن انصاری‌فرد؛ ادعای رسول‌پناه صحت ندارد/ ماجرا پول‌گابریل کالدرون به یک صرافی مربوط است

0

پرسپولیس

مصاحبه اخیر مهدی رسول‌پناه درباره اتفاقاتی که در دوره مدیریتش رقم خورد،باعث شد بحث افراد مختلفی به میان بیاید. یکی از آنها محمدحسن انصاری‌فرد است که قبل از رسول‌پناه عهده‌دار مدیریت باشگاه بود و در این مدت هم باوجود ابهاماتی که درباره‌اش مطرح شده، ترجیح داده سکوت کند. با این‌حال ادعای رسول‌پناه درباره اینکه مبلغ قابل‌توجهی دراختیار انصاری‌فرد قرار داده بود تا به کالدرون پرداخت کند اما در جای دیگری هزینه کرد، باعث شد با مدیرعامل فوتبالی و پیشین قرمزها تماس بگیریم و نظرش را درباره حرف‌های رسول‌پناه جویا شویم. وی البته تاکید کرد کماکان قصد صحبت ندارد، اما درنهایت حاضر شد به برخی ابهامات پاسخ بدهد. 

*در این مدت بداخلاقی‌های زیادی شده و حرف‌ها و تهمت‌های زیادی زده شده است، ولی ترجیح داده‌ام سکوت کنم، چون آرامش پرسپولیس برایم اهمیت بیشتری داشته، اما یک روز بالاخره توضیحات کاملی درباره آنچه در این مدت گذشت خواهم داد. بر این باورم بسیاری از هواداران عزیز و جامعه فوتبال متوجه خیلی از جوسازی‌ها و سیاه‌نمایی‌های اخیر و قبل از آن شده‌اند. قطعا این‌طور نیست که حرفی برای گفتن نداشته باشم و نتوانتم از خودم دفاع کنم. اتفاقا حرف‌های زیادی برای گفتن هست. به‌طور کلی عزمی برای تخریب ما وجود داشت. شاید اگر بنده در سکوت نمی‌رفتم، این جو ایجاد نمی‌شد، اما در یک مصاحبه ویدئویی بعد از استعفا حقایق را در زمینه‌های مختلف فاش کردم و آن را برنتابیدند.

*به هیچ عنوان این ادعا رسول پناه که مدعی شده ۱۲۰ هزار دلار پول برای پرداخت به مربی آرژانتینی به باشگاه تزریق کرده که به کالدرون داده نشده است صحت ندارد و کذب محض است. ماجرا به یک صرافی مربوط است که هم با ما کار می‌کرد و هم با رسول‌پناه و مبلغی را بعد از فسخ قرارداد کالدرون به حساب او واریز کرد. حتی برای پس گرفتن پولش چک باشگاه را هم قبول نداشت و می‌گفت یا شما یا خود رسول‌پناه چک بدهید که آقای رسول‌پناه چک دادند و بعدا وصول هم شد. تمام مستندات هم موجود است. کدام پول دست من بوده که بخواهم به کالدرون پرداخت کنم یا نکنم؟ چرا چنین ادعاهای کذبی را با بی‌اخلاقی مطرح می‌کنند و به‌رغم سکوت بنده دست‌بردار هم نیستند؟

*متاسفانه برخی که نمی‌دانم چه کسانی بوده‌اند، همین ادعاهای کذب را به نهادهای نظارتی هم گزارش داده‌اند که از اساس دروغ است. تاریخ پرداخت مبلغی که صراف به حساب کالدرون واریز کرد، طبق مستندات مشخص است. این وجه با پیگیری ما و رسول‌پناه پرداخت شده و در ازای آن چک رئیس هیات‌مدیره داده شده. زمان واریز هم بعد از فسخ است. پولی به من داده نشده است.

*در پرونده استوکس نه‌تنها به فیفا شکایت نشد، بلکه مدیران وقت باشگاه رسما قرارداد او را فسخ و حتی ‌ای‌تی‌سی او را هم صادر کردند و کسی نمی‌داند چرا این تصمیم گرفته شد. باتوجه به اینکه این بازیکن مرخصی گرفت و برنگشت، به‌راحتی می‌شد او را محکوم کرد، اما پیگیری لازم انجام نشد و کسی هم به فیفا شکایت نکرد.

*باتوجه به فضاسازی‌ها خود را موظف به پاسخگویی به افکار عمومی و جامعه فوتبال و به‌ویژه هواداران پرسپولیس می‌دانم و قطعا توضیحات لازم و مبسوط را در زمان مناسب خواهم داد. درمجموع برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم که مایه افتخار فوتبال ایران در آسیا شده، در بستر و فضایی عادلانه بتواند رقابت کند. اگر چنین باشد، بی‌شک پرسپولیس بازهم قهرمان می‌شود.

اخبار فوری پرسپولیس

پایان سکوت محمدحسن انصاری‌فرد؛ ادعای رسول‌پناه صحت ندارد/ ماجرا پول‌گابریل کالدرون به یک صرافی مربوط است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ