منتظر رای عادلانه کمیته استیناف هستم/ شنیدم صدری به فدراسیون فوتبال رفته …/ برای پرسپولیس «ویستا توربین» قشقایی نمی‌شود

0

پرسپولیس

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور باید به مصاف تیم دسته اولی ویستا توربین برود.

خیلی‌ها پس از این قرعه بازی آسانی را برای پرسپولیس پیش بینی کردند و مدعی شدند شاگردان یحیی گل محمدی به راحتی به یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد. برخی نیز به یاد ۵ سال پیش افتادند. درآن دوره از رقابت‌های جام حذفی، پرسپولیس نتوانست قشقایی شیراز را در ضربات پنالتی شکست دهد و خیلی زود از این مسابقات حذف شد. در همین ارتباط شنیدن نقطه نظرات مرتضی کرمانی مقدم ستاره دهه ۶۰ پرسپولیس خالی از لطف نیست:

پرسپولیس باید در یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم ویستا توربین برود. این قرعه آسان به نظر می‌رسد، قبول دارید؟

در جام حذفی نباید هیچ حریفی را آسان گرفت. تیم‌های دسته‌های پایین تر با انگیزه ای فراوان برابر تیم‌های بزرگ صف آرایی می‌کنند تا شگفتی ساز شوند.

۵ سال پیش هم پرسپولیس با دستکم گرفتن تیم دسته دومی قشقایی از جام حذفی، حذف شد؟

نه، آن اتفاق نمی‌افتد و ویستا توربین قشقایی نمی‌شود. از آن تیمی که به قشقایی ناباورانه باخت و حذف شد چند بازیکن مثل کمال کامیابی‌نیا یا امید عالیشاه در پرسپولیس هستند و مطمئن باشید آن شکست تلخ را یادآوری خواهند کرد. همچنین پرسپولیس کادرفنی باهوشی دارد و آن داستان قشقایی تکرار نخواهد شد.

شما در لیگ دسته اول نیز ابتدای فصل در خیبر خرم آباد و لیگ دسته اول فعالیت داشتید. ویستا توربین را چطور تیمی‌می‌دانید؟

ببینید، ویستا توربین تیم خوبی است اما مهم ترین بحث انگیزه این تیم‌ها برابر پرسپولیس است. جام حذفی تک بازی است و باید با تمرکز کامل بازی کرد. من مطمئن هستم مربیان تمام نکات لازم را یادآوری کرده اند و بعید می‌دانم پرسپولیس به مشکل بخورد.

بسیارخوب، این روزها سوژه مهم فوتبال ایران رأی کمیته انضباطی علیه باشگاه گل گهر و ۳ برصفر شدن بازی‌های این تیم است. موضوعی که به سود رقیبان پرسپولیس و به ضرر این تیم شده و اعتراض هواداران را به دنبال داشته است. می‌خواستیم نظر شما را در این رابطه بدانیم؟

قطعا افراد حقوقدان یا مسلط به مسائل قانونی و انضباطی فوتبال بهتر می‌توانند در این رابطه نظر بدهند اما شنیدم نظر نهایی را قرار است کمیته استیناف بدهد. امیدواریم کمیته استیناف حکمی فوتبالی بدهد و عدالت برقرار شود. ظاهرا آقای صدری مدیرعامل پرسپولیس هم به فدراسیون رفته و …

بله، برای این موضوع و طبق گفته خودش به دلیل داوری‌های اشتباه علیه پرسپولیس به ملاقات عزیزی خادم رفته است؟

به هر حال امیدوارم نتایج فوتبالی باشد و در زمین فوتبال رقم بخورد. در مورد داوری هم تا زمانی که سیستم کمک داور ویدئویی وارد ایران نشود همین بساط خواهد بود. مشکلات پابرجاست و اشتباهات و اعتراض علیه داوری هر هفته تکرار می‌شود. انشالله در این زمینه هم دوستان در فدراسیون زودتر کاری انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ