قتل شوهر بخاطر مسائل مالی

0

ساتین نیوز: من و شوهرم سال‌هاست که با یکدیگر زندگی می‌کنیم و ۳ فرزند داریم. اما برسر مالکیت خانه با هم اختلاف داشتیم. سند خانه به نام من بود، اما او اصرار می‌کرد که باید به نام خودش شود.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرارو، تحقیقات پلیس در پرونده مردی که با توطئه همسرش و با همدستی چند نفر از نزدیکانش به قتل رسیده بود به کشف جسد او در باغی واقع در شهریار منجر شد. کشف جسد در شرایطی است که همچنان جوانی که ادعا می شود عامل اصلی جنایت است فراری بوده و تلاش ها برای دستگیری او به نتیجه ای نرسیده است.

تحقیقات پلیس در این باره از روز یکشنبه ۲۱ آذرماه امسال شروع شد. آن روز یکی از ساکنان ساختمانی در حوالی بزرگراه شهید محلاتی با کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه تماس گرفت و ماجرای مرموزی را بازگو کرد. او گفت بعد از درگیری زن و شوهری که در همسایگی شان زندگی می کنند چند نفر را دیده که یک فرش را که به نظر می رسد چیزی درونش مخفی شده با عجله از خانه آن ها بیرون برده اند.

به دنبال این تماس گروهی از مأموران پلیس برای بررسی ماجرا راهی این ساختمان شدند. آنطور که همسایه ها می گفتند زن و شوهر همسایه با یکدیگر اختلاف و درگیری داشتند و صدای درگیری شان ساختمان را پر کرده بود، اما ناگهان صدای درگیری شان قطع شده بود. پس از آن وقتی یکی از همسایه ها در خانه شان را زده بود، زن جوان به او گفته که دعوا با شوهرش به خیر گذشته و تمام شده است.

در این شرایط مأموران برای بررسی بیشتر زنگ خانه مورد نظر را زدند. زن جوانی در را باز کرد و وقتی مأموران سراغ شوهرش را گرفتند، گفت که او به محل کارش رفته است. حرف ها و رفتار زن جوان مرموز به نظر می رسید. مأموران در ادامه از این زن خواستند با شوهرش تماس بگیرد، اما او به تماس های تلفنی جواب نمی داد و معلوم نبود چه بلایی بر سرش آمده است.

در این شرایط بود که مأموران ماجرا را به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش کردند و به دستور او زن جوان بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

در کلانتری بود که زن جوان ناگفته های ناپدید شدن شوهرش را بازگو کرد و گفت او به قتل رسیده است. این زن گفت: من و شوهرم سال هاست که با یکدیگر زندگی می کنیم و ۳ فرزند داریم. اما برسر مالکیت خانه با هم اختلاف داشتیم. سند خانه به نام من بود، اما او اصرار می کرد که باید به نام خودش شود. او اذیتم می کرد و من هم ماجرا را با برادرم در میان گذاشتم و قرار شد او با کمک پسردایی مان شوهرم را گوشمالی بدهند.

وی ادامه داد: آن روز پسردایی ام و دوستش به خانه مان آمدند و من بچه ها را به اتاق دیگری بردم. آن ها سراغ شوهرم رفتند و بعد از چند دقیقه گفتند که او کشته شده است. در ادامه جسد شوهرم را داخل یک فرش پیچیدند و با خودشان بردند.

به دنبال اعترافات این زن درحالی که هنوز جسد مقتول کشف نشده بود، تحقیقات برای دستگیری پسردایی او و دوستش آغاز شد. هیچ کس از مخفیگاه آن ها اطلاعی نداشت و معلوم نبود کجا گریخته اند. با وجود این روز گذشته یکی از متهمان دستگیر شد. او که دوست صمیمی پسردایی زن جوان بود در اعترافاتش گفت: دوستم گفت که دخترعمه اش با شوهرش اختلاف دارد. او می گفت شوهرش او را اذیت می کند و او برای گوشمالی شوهرش ۵۰ میلیون تومان به فردی داده، اما او پول ها را برداشته و فرار کرده است.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه من فقط دوستم را به خانه دخترعمه اش رساندم و او داخل خانه رفت. چند ساعت بعد هم تماس گرفت و گفت شوهر دخترعمه اش را کشته است و از من کمک خواست تا جنازه را منتقل کند. من هم سراغ او رفتم و با هم جسد را داخل فرش پیچیدیم و در صندوق عقب پراید گذاشتیم و به باغی در شهریار بردیم و در آنجا دفن کردیم.

به دنبال اعترافات این جوان، مأموران با راهنمایی او راهی شهریار شدند. آن ها به همان باغی رفتند که پسر جوان مدعی بود جسد در آنجا دفن شده است. آن ها با حفر زمین جسد مقتول را کشف کردند و با دستور بازپرس جنایی جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد.

براساس این گزارش هم اکنون پسر جوان و همسر مقتول در بازداشت به سرمی برند و تلاش ها برای دستگیری متهمی که احتمالا دست به جنایت زده ادامه دارد.

ضرب و شتم شدید برای زهر چشم گرفتن

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ