اقدام شجاعانه پلیس در مقابل شرور قمه کش +فیلم

0

ساتین نیوز: جوان قمه کش قبل از اینکه بتواند به مأموران و پلیس صدمه بزند با شیلک گلوله زمینگیر شد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از رکنا، این روزها فیلمی از درگیری یکی از مأموران پلیس با جوان قمه کش در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده ای داشته است.
در این فیلم مشخص است جوان قمه کشی در حالی که مدام به مأمور پلیس توهین می کند فریادزنان می گوید اگر جلوتر بیایی قمه را در گردنت فرو می کنم. با این حال مأمور پلیس که جان بقیه شهروندان را در خطر می دید دست از کار نکشید و با اینکه چند بار نزدیک بود مورد اصابت قمه پسرجوان قرار بگیرد چندین بار هشدار داد تا شرور قمه به دست خود را تسلیم کند.

با این وجود، جوان قمه کش همچنان به تهدیدهایش ادامه داد و در یک صحنه به سمت پلیس حمله کرد اما پلیس مقتدرانه در برابر این شرور قمه به دست صبر و شکیبایی کرد اما وقتی دید این متهم که از اراذل و اوباش است و قصد تسلیم شدن ندارد و با در دست داشتن چاقو بزرگ اقدام به بزرگ نمایی و تهدید می کند با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به پای شرور خطرناک کرد.

شرور جوان که از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود سعی داشت با شلوغ کاری راهی برای فرار پیدا کند اما مامور جوان و شجاع متهم را کشان کشان به سمت خودروی پلیس منتقل کرد تا شرور جوان راهی برای فرار پیدا نکند.

سرانجام مأمور پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح شیلک و متهم را زمینگیر و دستگیر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ