هازارد در خانه بدشانسی می آورد؛ شبی عجیب بدون گل با ۳۶ شوت و ۸۲ درصد تملک توپ!

0

رئال مادرید نیوز : در یک دهه اخیر ۲۰۸۴۰ بازی در پنج لیگ بزرگ برگزار شده که فقط در چهار تا از آنها تیمی حداقل ۳۶ شوت زده و برنده نشده است. این اتفاق در بازی رئال و کادیز رخ داد. رکورد مربوط به بازی آتالانتا و امپولی در سال ۲۰۱۹ است که تیم اول ۴۷ شوت زد و گل نزد. بازی چلسی و وستهام در سال ۲۰۱۴ با ۳۹ شوت برای آبی پوشان و بازی منچستریونایتد و برنلی در سال ۲۰۱۶ با ۳۸ شوت برای شیاطین سرخ در رده های بعدی هستند.

رئال مادرید در مقابل کادیز ۳۶ شوت زد که آخرین باری که رئال در یک بازی لالیگایی ۳۶ شوت زده بود به هشت سال پیش مقابل لوانته برمی گردد که رئال با نتیجه ۵-۱ پیروز شد. از ان زمان تا کنون ۳۳۰۴ بازی در لالیگا برگزار شده است.

کادیز برای اولین بار پس از هفده بازی در یک بازی رسمی در برنابئو گل نخورد. البته سال گذشته نیز در ورزشگاه دی استفانو گل نخورده بودند.

فیکس شدن هازارد هم برای رئال به شدت در بازیهای خانگی بدشانسی می آورد. در حقیقت از شش بازی اخیری که هازارد در خانه فیکس شده فقط دو تا مقابل اوساسونا و سلتا با پیروزی همراه شده و رئال در مقابل آلاوز، لوانته و شریف باخته و مقابل کادیز به تساوی تن داده است.

رئال در مقابل کادیز با ۸۱.۹۵ درصد تملگ توپ بهترین رکوردش در لالیگا را حداقل از فصل ۰۶-۲۰۰۵ که امارها ثبت شده، داشته است.

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

هازارد در خانه بدشانسی می آورد؛ شبی عجیب بدون گل با ۳۶ شوت و ۸۲ درصد تملک توپ!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ