تبلیغات محیطی جام حذفی در اختیار پرسپولیس

0

پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف ویستاتوربین می‌روند که این اولین بازی قرمزها در چارچوب جام حذفی پس از واگذاری تبلیغات محیطی خواهد بود.

در حالی که کشمکش بین سازمان لیگ و باشگاه‌ها برای تبلیغات محیطی این مسابقات وجود داشت اما باشگاه پرسپولیس قصد دارد در این بازی نیز همچون سایر مسابقات خانگی تبلیغات را در دست خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس روز گذشته نشست خبری قبل از بازی را هم با نقش آفرینی اسپانسرش برگزار کرد.

نکته مهم اینکه پرسپولیس برای هر بازی لیگ برتری ۱۰ میلیارد بابت تبلیغات محیطی دریافت می‌کند که ۳۰ درصد آن سهم سازمان لیگ است اما مشخص نیست که برای جام حذفی چه میزان درآمدزایی شکل خواهد گرفت..

اخبار فوری پرسپولیس

تبلیغات محیطی جام حذفی در اختیار پرسپولیس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ