گذشت ۱۵ سال از تراژدی؛ شبی که رکرتیوو توانست رئال را با سه گل در هم بکوبد

0

رئال مادرید نیوز : امروز پانزدهمین سالگرد تراژدی ایست که کل اسپانیا را تحت تاثیر خود قرار داد و هرگز از یاد نمی رود. در روز ۲۰ دسامبر ۲۰۰۶، رکرتیوو که بهترین سالهای لالیگایی خود را داشت به برنابئو آمد تا مقابل کاپلو، کاسیاس، راموس، نیستلروی و رونالدو قرار بگیرد. پنج هزار هوادار رکرتیوو قرار بود که برای تشویق تیمشان به برنابئو بیایند.

اما تراژدی در زمانی رخ داد که در ساعت ۰۰:۳۵ بامداد اتوبوس حامل هواداران رکرکتیوو با یک کامیون تصادف کرد. چهار نفر که سه تا از آنها از یک خانواده بودند، جان باختند و ۳۵ نفر دچار جراحتی جدی شدند. چند هفته بعد یک نفر دیگر هم قربانی حادثه شد. وقتی که این خبر دردناک پخش شد، بازیکنان رکرتیوو شوکه شدند. رکرتیوو از فدراسیون خواست که بازی لغو شود اما فدراسیون با این درخواست مخالفت کرد و اعلام کرد که یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان کافی است و از سویی بازیکنان دو تیم بازوبند مشکی به بازو خواهند بست.

رئال مادرید اعلام کرد که درآمدهای حاصل از بلیت فروشی بازی به خانواده قربانیان سانحه می رسد. جو استادیوم عجیب بود. فقط ۵۰ هزار نفر به استادیوم آمدند. خیلی ها تیم را تشویق نمی کردند چون می خواستند که بازی متوقف شود. با این وجود رکرتیوو با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گذشت ۱۵ سال از تراژدی؛ شبی که رکرتیوو توانست رئال را با سه گل در هم بکوبد

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ