ژاوی , پپ سگورا را مسئول مشکلات سبک تیم میداند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز اخیرا در کنفرانس های مطبوعاتی خود از مشکلات غیرمنتظره در بارسلونا گفته که در زمان حضورش در نیوکمپ به عنوان بازیکن هرگز با آنها مواجه نبود .

 

ژاوی ۶ سال از بارسلونا دور بود و حالا در راس آن است . به گفته این مربی ضروری است که تغییراتی صورت بگیرد زیرا شاید عجیب باشد اما بازیکنان تیم اکنون بازی موقعیتی را درک نمیکنند .

 

طبق گزارش آ.اس , ژاوی معتقد است که پپ سگورا دلیل این مشکل میباشد .

 

بسیاری از هواداران رونالد کومان و سایر مربیان سابق را به دلیل از دست رفتن سبک تیم مقصر میدانند . با این حال به اعتقاد ژاوی , سگورا عامل بیشترین آسیب به باشگاه است .

 

پپ سگورا از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ یکی از مدیران بارسلونا بود و باشگاه را وارد مسیر متفاوتی کرد . او شرایط فیزیکی بازیکنان را برتر از استعداد میدانست .

 

او که از لیورپول به بارسلونا آماده بود درکی از سبک شناسی بارسلونا نداشت و به همین دلیل با تایید جوردی مستره معاون ورزشی وقت اقدام به ایجاد تغییرات زیادی کرد .

 

۲.۵ سال از خروج سگورا میگذرد اما بارسلونا همچنان در تلاش برای بستن زخم های دوران حضور اوست .

 

حالا باشگاه با حضور خوان لاپورتا و ژاوی میخواهد به فلسفه گذشته برگردد . با حذف سگورا و پیروان او مانند رامون پلانس این تغییرات شدت گرفته است . همچنین حضور جوردی کرایف نیز برای بازگشت به سبک قدیمی مهم است اما بدیهی است که زمان می برد !

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

ژاوی , پپ سگورا را مسئول مشکلات سبک تیم میداند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ