کنفرانس ژاوی : فرصت خوبی را از دست دادیم و من امشب به سختی میتوانم بخوابم . سهمیه چمپیونزلیگ ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز عملکرد تیمش را مقابل سویا بررسی کرد . او در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

 

بازی :

هم احساس بدی دارم و هم خوب . امشب سخت بتوانم بخوابم . باید برنده میشدیم به خصوص که یک بازیکن بیشتر داشتیم . باید با ۱ یار بیشتر آرام تر پیش میرفتیم . در نیمه اول خیلی خوب بودیم . شخصیت تیم بالاتر رفته و بهتر کار میکنیم . امروز برای رسیدن به منطقه لیگ قهرمانان به بُرد نیاز داشتیم اما با این حال به این تساوی هم افتخار میکنم . بدشانس بودیم که توپ دمبله به تیرک خورد . تیم تصویر خوبی مقابل یک رقیب بزرگ به نمایش گذاشت . این تیم برای پیروزی ساخته شده اما اول راهیم . به این تیم خیلی افتخار میکنم . به خاطر تعهدشان . این بارسا بیشتر شبیه چیزی است که میخواهم . مانند قهرمان داستان ها و شجاع ..

 

دمبله

میخواهیم وینگرها روی خط باشند و تلاش کنند . او شانس زدن یک گل را داشت ( اشاره به تیرک ) .

 

لیگ قهرمانان

شرم آور است زیرا این فرصت عالی برای حضور در سهمیه لیگ قهرمانان بود . ۱ امتیاز فایده ای برای ما ندارد . بدترین نتیجه است اما احساسات خوبی داریم که البته به خاطر نتیجه نیست . از سال آینده دوباره روی آن کار میکنیم .

 

داوری

چیزی برای گفتن ندارم . کار آنها دشوار است . تلاش میکنیم به آنها کمک کنیم . اما قضاوت کردن هم سخت است . چی میخوای بگم ؟

 

گل حریف

مغلوب استراتژی آنها شدیم . حیف که برنده نیستیم و ناراضی اینجا را ترک میکنم .

 

سویا

تیم بسیار باتجربه و فیزیکی است . کونده به خوبی مقابل عبده دفاع کرد . تیم بزرگی هستند . اما امروز ما بهتر بودیم و فکر میکنم شایسته ( بیشتر از ۱ امتیاز ) بودیم .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

کنفرانس ژاوی : فرصت خوبی را از دست دادیم و من امشب به سختی میتوانم بخوابم . سهمیه چمپیونزلیگ ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ