رشیدی: بیشتر از همه مجیدی ترسیده بود/ الان چه وقت استراحت دادن به بازیکنان است؟

0

پایگاه خبری ساتین – پیشکسوت استقلال گفت: این تیمی که ما از استقلال مقابل نماینده ارومیه دیدیم انگار تاکنون یک بار هم کنار هم بازی نکرده بودند و اصلاً هماهنگی نداشتند.

به گزارش ساتین، در آستانه حضور دوباره استقلال در لیگ برتر و مصاف مقابل نماینده مشهد یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال با انتقاد از اتفاقات مربوط به دیدار جام حذفی اعلام کرد که در خلال برگزاری دیدار مقابل نود ارومیه از شدت استرس ضربان قلبش بالا رفته بوده است. منصور رشیدی  در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال در جام حذفی مقابل نماینده ارومیه، شرایط استقلال در این دیدار و صحبت‌هایی که مجیدی درباره کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی مطرح کرده بود حرف زد.

مسابقه تیم‌های استقلال و نود ارومیه را دیدید؟

بله دیدم و تا استقلال نتیجه را به نفع خودش تمام کرد نزدیک بود قلبم بایستد. باور کنید در طول بازی به خصوص اواخر آن ضربان قلبم بالا رفته بود. آخر این چه تصمیماتی است که فرهاد مجیدی برای استقلال می‌گیرد! اگر استقلال می‌باخت از مدیرعامل تا مربی همه باید رها می‌کردند و از این آبروریزی می‌رفتند.

کدام تصمیمات؟

فرهاد مجیدی وقتی می‌گوید ما روی جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده‌ایم و می‌خواهیم دو سال اخیر را جبران کنیم یعنی باید با تمام قدرت برود و نتیجه بگیرد. این تیمی‌که ما مقابل نماینده ارومیه دیدیم انگار تاکنون یک بار هم کنار هم بازی نکرده بودند و اصلاً هماهنگی نداشتند. خودشان برای خودشان بازی می‌کردند. تک روی می‌کردند. یک فوتبال بی نظم، زشت و هرکی هرکی را از استقلال شاهد بودیم.

حریف استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم آنها یک تیم جوان خوب و یکدست بودند. آمده بودند تا جلوی استقلال هرچه بلد بودند را به نمایش بگذارند. شاید در طول ۹۰ دقیقه کلاً پنج موقعیت بیشتر به دست نیاوردند ولی همان پنج موقعیت را روی کار تیمی‌به دست آوردند. اما در کل ۱۲۰ دقیقه ما یک حرکت تیمی‌از استقلال ندیدیم! وقتی ۴ تا جوان دست دومی‌می‌توانند تاکتیک تیمی‌شان را به نمایش بگذارند چرا بازیکنان چند میلیاردی استقلال قادر به انجام این کار نبودند؟ واقعا استقلال روی این نیمکت ذخیره‌هایش چه حسابی باز می‌کند!

اما برخی معتقدند جام حذفی جام شگفتی‌هاست؟

شگفتی داریم تا شگفتی! این چه شگفتی بود؟ استقلال شانس آورد که نباخت. تازه گل اول را هم استقلال خورده بود. نمی‌دانم مشکل ترکیب تیم استقلال چه بود که فرهاد مجیدی آن را دستکاری کرد! اگر می‌خواست به چهار تا از بازیکنان جوانش فرصت بدهد می‌توانست آنها را در نیمه دوم به میدان بیاورد. وقتی می‌گوید جام حذفی را هم می‌خواهیم نباید چیزی را به اما و اگر بسپارد.

اما ظاهراً مجیدی به تعدادی از بازیکنانش استراحت داده بود؟

استراحت؟! الان چه وقت استراحت است؟ مگر چند ماه از لیگ گذشته که به بازیکنانش استراحت داده؟ ما داریم دلار خرج میکنیم که به خارجی‌ها استراحت بدهیم؟ آنها پول حرفه‌ای می‌گیرند تا فوتبال بازی کنند. همه اینها را به حساب بی‌تجربگی مجیدی می‌گذارم. او جوان است و قطعاً خودش بیشتر از همه دنیا ترسیده بود. اینها باید برایش درس عبرت شود. کم تجربگی اینجور مواقع خودش را نشان میدهد. مردم از استقلال توقع دارند. کسی دوست ندارد بابت چنین مسابقاتی مورد تمسخر دیگران قرار بگیرد. این مردم خون‌دل پایین این تیم خورده اند. مجیدی باید تیمی‌را به زمین می‌فرستاد که با قدرت بازی میکرد.

با توجه به اینکه تیم شهر خودرو در قعر جدول قرار دارد فکر می‌کنید استقلالی‌ها بازهم این تیم را دست‌کم بگیرند؟

اصلاً چنین چیزی امکان ندارد. فرهادمجیدی با تمام قدرت تیمش را به میدان می‌فرستد. سه امتیاز مسابقه شهر خودرو از نان شب هم واجب تر است. حتی یک امتیاز را هم نباید از دست داد. از همین حالا باید به بازیکنان استقلال بگویند که مبادا شهر خودرو را دست‌کم بگیرند. این تیم بازیکنان حرفه‌ای دارد و نود ارومیه نیست که نتواند حفظ توپ کند.

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

رشیدی: بیشتر از همه مجیدی ترسیده بود/ الان چه وقت استراحت دادن به بازیکنان است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ