بازی پورتو و بنفیکا امشب پخش زنده و آنلاین

0

پخش زنده بازی پورتو و بنفیکا جام حذفی امشب جمعه ۳ دی ۱۴۰۰

بازی پورتو و بنفیکا Porto vs Benfica در جام حذفی پرتغال بامداد روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۰۰:۱۵ برگزار می گردد.

جام حذفی پرتغال پورتو و بنفیکا ساعت بازی ۰۰:۱۵ سایت آنتن

تماشای آنلاین بازی پورتو و بنفیکا مستقیم از آنتن زنده

شما می ‌توانید بازی را زمانی که شروع می شود از لینک زیر مشاهده بفرمایید.

پخش زنده بازی پورتو و بنفیکا مستقیم از اینترنت

 

زمان بازی پورتو تاریخ بازی بعدی پورتو پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور بازی بنفیکا

بازی پورتو و بنفیکا زنده از کدام شبکه ها پخش می شود؟

  • شبکه بین اسپورت
    • گزارشگرهای عربی هیجان بازی های فوتبال را دو چندان می کنند؛ شبکه بین اسپورت با چند کانال HD پخش همزمان دیدارهای مهم فوتبال جهان را پوشش می دهد اما تماشای مسابقات از این شبکه به صورت آنلاین نیازمند خرید اشتراک است.
  • شبکه اسکای اسپورتس
    • همین ابتدا باید بگوییم که شبکه اسکای اسپورتس هم مانند بین اسپورت برای پوشش ماهواره ای و اینترنتی بازی های فوتبال اشتراک ویژه ارائه می دهد و تماشای مسابقات از این شبکه هزینه بر خواهد بود؛ اگر تمکن مالی دارید [و مقیم کشورهای اروپا یا آمریکا هستید] و می خواهید دیدارهای فوتبال را با کیفیت اچ دی تماشا کنید این شبکه گزینه خوبی است.

رسانه پرتغالی در آستانه بازی حساس پورتو و بنفیکا به حمایت از طارمی پرداخت و از شانس گلزنی ستاره کشورمان نوشت.

مهدی طارمی در ۱۰ بازی اخیر خود گل نزده و این موضوع انتقادهایی را به همراه داشته است. با این حال روز گذشته، مربی تیم پورتو به حمایت از ستاره کشورمان پرداخت و اظهار داشت که رسانه‌ها بیش از اندازه روی این بازیکن زوم کرده‌اند و باید او کمی در خارج از کانون توجهات قرار گیرد.

بامداد جمعه در رقابت جام حذفی فوتبال پرتغال، دیداری بزرگ بین پورتو و بنفیکا در ورزشگاه دراگائو برگزار می‌شود و دوباره تمام نگاه‌ها به ستاره کشورمان دوخته شده است.

امروز نشریه رکورد که طرفدار تیمِ پایتخت است به حمایت از طارمی پرداخت و از شانس گلزنی ستاره کشورمان نوشت. این رسانه چاپ لیسبون با تیتر «طارمی به دنبال کشتن بره‌ای دیگر» از شانس گلزنی مقابل بنفیکا نوشت.

ستاره کشورمان هنوز نتوانسته مقابل بنفیکا گلزنی کند و در چند بازی مقابل این تیم نمایش مثبتی به اجرا نگذاشته است. به همین دلیل این تصمیم در طارمی وجود دارد که با گلزنی مقابل بنفیکا هم طلسم گل نزدن‌های خود را به پایان رساند و هم مقابل تیم بزرگِ «ژرژ خسوس»‌ درخشان ظاهر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ