سپاهان یک – پیکان ۲ | پیکان، استقلال را صدرنشین کرد/ سه امتیاز زردها در نقش جهان سوخت

0

پایگاه خبری ساتین- دیدار دو تیم سپاهان و پیکان با برتری ۲ بر یک خودروسازان به پایان رسید.

به گزارش ساتین، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم پیکان بود.

در نیمه اول این بازی، بازیکنان پیکان موفق شدند خیلی زود در دقیقه ۱۶ توسط علیرضا کوشکی به گل اول دست پیدا کنند و نیمه نخست با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، طلایی‌پوشان سپاهان حملات پرتعداد خود را به سمت دروازه پیکان آغاز کردند و بالاخره موفق شدند در دقیقه ۵۷ توسط فرشاد احمدزاده به گل اول دست پیدا کنند تا حساب کار یک بر یک شود.

در ادامه بازی، علیرغم تلاش سپاهانی‌ها برای به ثمر رساندن گل دوم، این تیم مجتبی حسینی بود که به گل دوم دست پیدا کرد و بازیکنان پیکان توانستند توسط محمدحسین فلاح در دقیقه ۷۷ برای بار دوم به گل برسند و با اختلاف یک گل از میزبان خود جلو بیفتند.

بدین ترتیب باشگاه سپاهان با نتیجه ۲ بر یک در زمین خود شکست خورد تا با ۲۲ امتیاز، از استقلال ۲۵ امتیازی عقب بماند و با تفاضل گل بیشتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم قرار بگیرد.

تیم پیکان هم با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

جمعه ۳ دی

سپاهان – پیکان ساعت ۱۷

داوران: علی‌اصغر مومنی، کمک‌ها: علی احمدی و اسماعیل احمدی، داور چهارم: روح‌اله شریفی

ترکیب سپاهان برابر پیکان 

کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی (۷۳ محمدرضا خلعتبری)، یاسین سلمانی ( ۴۰ سروش رفیعی)، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب پیکان مقابل سپاهان

فرهاد کرمانشاهی، امیر حسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیر حسین غلامی، اسماعیل بابایی (۸۴ حسین پور امینی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمد جواد آزاده (۸۴محمدحسین محبی )، علیرضا کوشکی (محمد حسین فلاح -۶۴)، مجتبی حقدوست (ایمان اکبری – ۶۴)، ابراهیم صالحی (۷۴ پیمان رنجبری)

سرمربی: مجتبی حسینی

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شرح گل

پیکان (۱-۰): در حالی که سپاهان برای رسیدن به گل تلاش می کرد، این بازیکنان پیکان بودند که در دقیقه ۱۶ روی فرار سریع آزاده و پاس او به محوطه جریمه با ضربه کوشکی به گل اول بازی دست یافتند.

سپاهان (۱-۱): حملات پرتعداد سپاهانی ها بالاخره جواب داد و در دقیقه ۵۷ ارسال نورافکن با ضربه سر فرشاد احمدزاده در محوطه شش قدم همراه شد تا گل اول طلایی پوشان مقابل شاگردان حسینی به ثمر برسد.

پیکان (۲-۱): تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که برای زدن گل دوم تلاش می کرد، غافلگیر شد و اینبار روی ضربه شوکه کننده محمدحسین فلاح به گل دوم و برتری در دقیقه ۷۷ دست پیدا کرد.

اخطار

اسماعیلی بابایی دقیقه ۱۸ پیکان

شهریار مغانلو دقیقه ۳۷ سپاهان

سامان فلاح دقیقه ۳۷ پیکان

جلال علی محمدی دقیقه ۶۹ سپاهان

امید نورافکن دقیقه ۹۰ سپاهان

اخراج

محمد حسین فلاح ۸۹ پیکان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ