فوتبال شائولینی استقلال و شهرخودرو (عکس)

0

پایگاه خبری ساتین- دیدار استقلال و شهرخودرو بازی پر اخطاری بود که ۶ کارت زرد و ۲ کارت قرمز از جیب داور مسابقه خارج شد.

به گزارش ساتین و به نقل از ورزش سه، میثم حیدری روز پرکارتی را در مشهد پشت سر گذاشت. داور جوان و ۳۲ ساله ای که دیدار جنجالی نفت MIS و مس رفسنجان را در مسجدسلیمان سوت زده بود، در بازی میان استقلال و پدیده نیز ۲۶ بار اعلام خطا کرد و چندین بار دست به جیب شد و به بازیکنان و نیمکت نشینان کارت زرد نشان داد.

در این دیدار پربرخورد، حیدری به ۳ نفر از بازیکنان استقلال کارت زرد داد و ۳ بار نیز برای مشهدی ها دست به جیب شد. این داور همچنین به دلیل صحبت هایی که مسعود زائرکاظمی به زبان آورد، او را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد و پیش از آن نیز داوود سیدعباسی سرمربی پدیده به دلیل اعتراضات از کنار زمین اخراج شده بود.

در دقیقه ۷۹ این دیدار بازیکنان شهرخودرو توپی را به روی دروازه ارسال کردند که مهدی شریفی قصد داشت با ضربه ای قیچی برگردان دروازه استقلال را باز کند و به همین دلیل با بی احتیاطی پایش را بالا آورد اما پیش از او، جعفر سلمانی با هوا بلند شد و با ضربه ای سر، توپ را دور کرد که نوک استوک بازیکن پدیده با صورت سلمانی برخورد کرد.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

حیدری در این صحنه با یک کارت زرد بازیکن شهرخودرو را جریمه کرد و سلمانی نیز خوش شانس بود که آسیب جدی تری به صورت او وارد نشد. البته این تمام برخوردهای فیزیکی میان بازیکنان دو تیم برای پیروزی در نبردهای تن به تن نبود. در طول بازی هر دو تیم برای تصاحب توپ و هجوم به سمت دروازه دیگری در تکاپو بودند که برخوردهایی اینچنینی بین آنها شکل گرفت.

برخوردهایی که توسط دوربین های عکاسان شکار شده و بازیکنان دو تیم در چالش های مختلف بر سر توپ روی سر و کول هم پریده و اینگونه به نظر می رسد که آنها گوشه هایی از ورزش های رزمی و سنتی را به نمایش گذاشته اند. از جمله این جدال میان محمد حسین حیدری و آرمان رمضانی که بازیکن پدیده در حال سقوط از هوا به زمین است.

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

 

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

فوتبال شائولینی استقلال و شهرخودرو (عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ