جزئیات کشف جسد مادر شوهر در کمد

0

ساتین نیوز: ساعت ۱۱ شب پنجشنبه ۲ دی زن جوانی با مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک تماس گرفت و از کشف جسد مادر شوهرش داخل کمد دیواری خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از روزنامه ایران، ساعت ۱۱ شب پنجشنبه ۲ دی زن جوانی با مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک تماس گرفت و از کشف جسد مادر شوهرش داخل کمد دیواری خبر داد.

با اعلام خبر وقوع جنایت، بازپرس مصطفی واحدی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. جسد زن ۷۰ ساله در حالی که دست و پاهایش بسته بود و آثار کبودی روی گلویش دیده می شد داخل کمد پیدا شد و حکایت از یک جنایت دارد.

عروس خانواده در تحقیقات گفت: سرایدار ساختمان محل زندگی مادرشوهرم، خدمتکار او است. سه شنبه ،جبار، خدمتکار مادر شوهرم با ما تماس گرفت و مدعی شد که مادرشوهرم سوار بر خودرواش به میهمانی رفته است.

او ادامه داد: بعد از این تماس دیگر مادرشوهرم را ندیدیم و حتی به خانه او در این مدت سر زدیم ،ولی وقتی خبری از او نشد روز پنجشنبه همسر جبار با ما تماس گرفت و مدعی شد که شوهرش نیز از سه شنبه ناپدید شده است.

این تماس نگرانی ما را بیشتر کرد و وقتی به خانه مادر شوهرم رفتم در کمال ناباوری داخل کمد با جسد او مواجه شدم.

با کنار هم قرار دادن مدارک و سرنخ هایی که تیم جنایی به دست آورده ، احتمال دست داشتن جبار در قتل پیرزن پررنگ شده است. بدین ترتیب بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت سرایدار ساختمان را صادر کرد.

تیرباران ۲ دختر فراری در سیستان و بلوچستان +فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ