اولین واکنش دروازه‌بان ذوب‌آهن به شایعه تبانی‌اش با پرسپولیس/ اشتباه ماجرای مرگبار

0

پرسپولیس

پارسا جعفری درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس و اشتباهی که در این مسابقه انجام داد، گفت: وقتی وحید امیری توپ را ارسال کرد، تنها اشتباه من این بود که آن ارسال را خیلی ساده گرفتم و هیچ استرسی نداشتم. من تصور می‌کردم که توپ را خیلی راحت می‌گیرم، ولی متأسفانه اتفاق دیگری رخ داد و در آن لحظه دنیا روی سرم خراب شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این اتفاق برای هیچ بازیکنی رخ ندهد. من بعد از آن گل تلاش کردم تا روحیه‌ام را حفظ کنم، ولی لحظات سختی را پشت سر گذاشتم و شرمنده تیم و هواداران‌مان شدم. امیدوارم در بازی‌های بعد اگر فرصتی به من رسید این اشتباه را جبران کنم. من در چهار مسابقه‌ای که در لیگ و جام حذفی انجام دادم اشتباهی نداشتم و این اولین اشتباهم بود. بابت این اتفاق خیلی ناراحتم، ولی مسئله مهم این است که از این اشتباه درس بگیرم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به برخی حرف و حدیث‌های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تبانی‌اش با پرسپولیس تصریح کرد: قضاوت کردن برای خیلی‌ها آسان است، ولی مهم نیست در فضای مجازی چه چیزی در مورد من یا ذوب‌آهن می‌نویسند. من آرزو می‌کنم هیچ بازیکنی چنین اشتباهی را مرتکب نشود.

اخبار فوری پرسپولیس

اولین واکنش دروازه‌بان ذوب‌آهن به شایعه تبانی‌اش با پرسپولیس/ اشتباه ماجرای مرگبار

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ