جاودانی: آخر فصل رای می‌دادیم؟

0

پایگاه خبری ساتین- عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اظهارات بازیکن گابنی گل گهر متناقض بود، گفت: چطور وقتی سال گذشته پرسپولیس برنده بازی با سپاهان اعلام شد نظم مسابقات به هم نخورد؟

به گزارش ساتین و به نقل از مهر، رضا جاودانی با اشاره به فشارهایی که به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده بازیکن گابنی گل گهر وارد شده است، گفت: به هر حال کسی که می‌خواهد آب‌تنی کند، خیس می‌شود. طبیعی است که بعد از صدور یک رای، یک طرف راضی نباشد. در این شکی نیست اما برایم جالب است که چرا باشگاه‌های دیگر تا این اندازه پیگیر هستند. آنقدر که این باشگاه‌ها پیگیر هستند، خود گل گهر سخت نمی‌گیرد!

وی ادامه داد: عنوان کرده‌اند که نظم مسابقات لیگ با این حکم کمیته انضباطی به هم می‌خورد. چرا سال گذشته که بازی پرسپولیس با سپاهان با نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد، ما در آن پرونده هم با وجود اینکه سپاهانی‌ها داخل ورزشگاه بودند، مُر قانون را عمل کردیم. این حرف‌ها ارزشی ندارد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کاری که کردیم بی سابقه بوده است. همین که اصالت ایمیل‌ها (در استعلام بازی ملی بازیکن گابنی گل گهر) را رد کردیم، کار بزرگی بود. ان شاءالله که ما اشتباه کرده باشیم. نمی‌خواهیم هیچ حقی از هیچ باشگاهی ضایع شود.

جاودانی درباره اظهارات این بازیکن گابنی در کمیته انضباطی هم تصریح کرد: او خیلی متناقض صحبت کرد و فهمیدن ماجرا کار سختی نبود.

وی همچنین در واکنش به اعتراض روز گذشته امیر قلعه نویی به رای کمیته انضباطی و اینکه گفته بود “تعجب می‌کند چرا اینقدر رای زود صادر شده است” اظهار کرد: ماجرا به اندازه کافی شفاف بود. باید چه زمانی رای می‌دادیم؟ می‌گذاشتیم آخر فصل رای را صادر می‌کردیم؟ به هر حال کمیته استیناف هم به شکایت گل گهر رسیدگی می‌کند و می‌بینند که چه اتفاقاتی افتاده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: شاید چک کردن مدارک زیاد طول بکشد؛ شاید هم کم. این دست من یا افرادی که رسیدگی می‌کنند نیست. ضمن اینکه پلیس فتا هم با هیچکس شوخی ندارد. آنها در این ماجرا ذی نفع نیستند و خودشان هم دنبال جاعل مدارک هستند.

جاودانی یادآور شد: به همین خاطر ما این پرونده را به دادگستری ارجاع دادیم. قبلاً هم سابقه داشته است پرونده‌ای را به دادگستری بفرستیم ولی در این حد حساسیت نداشته است.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بازیکن گابنی با وجود نداشتن رزومه ملی بازیکن با کیفیتی است، تصریح کرد: چه ارتباطی دارد؟ مثلاً «ادن هازارد» بازیکن با کیفیتی است ولی وقتی به رئال مادرید رفت افت کرد. این دلیل نمی‌شود که بگوییم او کیفیت ندارد. آدم یک چیزهایی می‌شنود که پشیمان می‌شود چرا در فوتبال کار می‌کند. باید قانون را رعایت کرد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص اعلام باشگاه گل گهر مبنی بر شکایت به کمیته استیناف برای تجدیدنظر در رای گفت: تا الان (بعدازظهر شنبه) چیزی به دست ما نرسیده است. ممکن است این درخواست به آقای کامرانی فر (دبیر فدراسیون فوتبال) رسیده باشد ولی هنوز به استیناف و کمیته انضباطی ارجاع نشده است.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

جاودانی: آخر فصل رای می‌دادیم؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ