آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر/ داد بزن و اخطار بگیر!

0

پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع مدعیان کسب جام قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم باقی ماند.

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر که در هفته‌های ابتدایی فراز و نشیبی در کسب امتیاز داشت در حالی خود را به رتبه‌های بالای جدول کشاند که آماری خطرناک در گرفتن کارت زردهای غیر فنی پیدا کرده است.

اعتراضات متوالی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری باعث شده تا مهدی ترابی، حامد لک، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، محمد شریفی و سیدجلال حسینی اخطارهایی را دریافت کنند که تمام آنها در اعتراض به تصمیمات داور مسابقه بوده است.

شعاع عصبانیت سرخپوشان به مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود چراکه کادر فنی این تیم نظیر یحیی گل محمدی و حمید مطهری نیز با رفتارهای خود در کنار زمین از داوران کارت زرد گرفتند تا آنها هم نشان بدهندهیجانات لحظه‌ای خود را کنترل نمی کنند.

اخطارهای غیر موجه پرسپولیس در حالی ثبت شده که باشگاه نیز هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته و بازیکنی را جریمه نمی‌کند. این در حالی است که قهرمان پنج دوره لیگ برتر می‌توانست با الگو برداری از سیستم انضباطی باشگاه‌های بزرگ جهان در این باره تصمیم‌گیری کرده و مشکل سرخپوشان را حل کند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی تعداد اخطارهای غیر فنی‌اش در پایان هفته نهم به عدد ۶ رسیده که در مجموع ۱۳ کارت زرد دریافت کرده‌اند. آماری که با آرامش بازیکنان خود می‌توانست کاهش قابل توجهی داشته باشد تا مدافع جام برای تکرار موفقیت خود از چاشنی آرامش هم استفاده کند.

تیمی که خشونت آن در تعداد خطاها کمتر از سایر مدعیان است اما تعداد اخطارهای ناشی از عصبانیت بازیکنان و مربیانش نشان از عدم توجه به شرایط روانی آنها در طول مسابقه دارد.

اخبار فوری پرسپولیس

آمار خطرناک عصبانیت پرسپولیس در لیگ برتر/ داد بزن و اخطار بگیر!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ