قلبم از شنیدن خبر حذف پرسپولیس به درد آمد؛ هنوز در شوکم/ کار نشدنی برای پرسپولیس وجود ندارد

0

ساتین نیوز –

امید یوسفیان؛ تیم منتخب سال آسیا از سوی فدراسیون تاریخ و آمار انتخاب شد که دو بازیکن تیم ملی ایران در ترکیب اصلی و دو بازیکن هم به عنوان بازیکن ذخیره در این تیم منتخب قرار گرفتند. با انتخاب فدراسیون تاریخ و آمار محمد حسین کنعانی زادگان و سردار آزمون ۲ مهره کلیدی تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی در ترکیب ۱۱ نفر اصلی قرار گرفتند و مهدی طارمی و مجید حسینی هم در بین ذخیره ها حضور دارند. همین موضوع بهانه ای شد تا با محمد حسین کنعانی زادگان تماس بگیریم تا در خصوص شرایطش در باشگاه الاهلی قطر و همچنین انتخابش به عنوان یکی از برترین مدافعان سال آسیا گفت و گویی انجام دهیم. صحبت های محمد حسین را در ادامه می خوانید.

تبریک بابت انتخابت به عنوان یکی از مدافعان برتر آسیا و قرار گرفتن در تیم منتخب سال. در این رابطه چه صحبتی داری؟

ممنون از شما. واقعیت این است که خیلی خوشحالم نامم به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی در تیم منتخب سال قرار گرفت و تشکر می کنم از کارشناسانی که به من رای دادند و من را انتخاب کردند. باعث افتخار است که به عنوان یکی از نماینده های کشورم در تیم منتخب سال حضور دارم و واقعا از این موضوع خوشحال هستم.

به غیر از تو سردار هم در تیم اصلی حضور دارد ولی مجید حسینی و مهدی طارمی در بین ذخیره ها هستند.

اول باید بگویم همه بازیکنان تیم ملی ایران می توانستند در این تیم حضور داشته باشند. آنها در طی یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی چه در رده ملی و جه در عرصه باشگاهی داشتند و نشان دادند، فوتبالیست های ایرانی سطح بالایی دارند. تیم ملی ایران نتایج فوق العاده ای طی ماه های گذشته گرفت و فکر می کنم همین موضوع دلیلی شد که تیم ملی ما ۴ نماینده در تیم منتخب سال داشته باشد.

واکنش باشگاه الاهلی به این اتفاق در مورد تو چه بود؟

خب تقریبا همه اعضای تیم بعد از شنیدن این خبر به من تبریک گفتند و برای من و تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کردند.

صحبت از تیم ملی شد، حدود یکماه دیگر باید به مصاف عراق برویم. به نظرت در این دیدار صعودمان به جام جهانی قطعی می شود؟

خب همانطور که می دانید تیم ملی فاصله زیادی با جام جهانی ندارد. تمام تلاش مجموعه تیم ملی این است که در همین بازی مقابل عراق کار را تمام کنیم و با گرفتن ۳ امتیار این بازی خانگی، صعودمان به جام جهانی قطعی شود. مطمئن باشید در همین بازی کار را تمام خواهیم کرد و جشن صعود به جام جهانی را کنار هم می گیریم.

وضعیت خودت چطور است؟ این هفته هم موفق شدی پاس گل بدهی.

خداراشکر وضعیت خودم که خیلی خوب است. لطف خدا بود در بازی این هفته تیممان توانستم پاس گل بدهم. متاسفانه به لحاظ تیمی شرایط خوبی نداریم و کم تجربه بودن اکثر بازیکنانمان باعث شده تا در خیلی از بازی هایی که شایسته برد بودیم، نتوانیم به پیروزی برسیم. با این حال قرار است در نیم فصل چند بازیکن با تجربه به تیم ما اضافه شود تا شرایط بهتر شود و به رتبه های بالاتر برسیم.

بازی های پرسپولیس را دنبال می کنی؟

بله مگر می شود پیگیر بازی های تیم محبوبم نباشم. دعا می کنم هر هفته بازی های پرسپولیس با بازی ها و یا تمرینات ما تداخل نداشته باشد و بتوانم با خیال راحت بازی ها را تماشا کنم. به نظرم شرایط پرسپولیس نسبت به هفته هایی قبل خیلی بهتر شده و تیم روحیه خوبی دارد. خداراشکر هم در لیگ و هم در جام حذفی بردهای مهمی بدست آمد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس به جایگاهی که به آن عادت دارد که همان صدر جدول است برسد.

به نظرت پرسپولیس باز هم می تواند قهرمان شود؟

برای پرسپولیس کار نشدنی وجود ندارد. این تیم قطعا امسال هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و مطمئن باشید این تیم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. من برای تیم محبوبم بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم در پایان فصل با قهرمانی ششم دل همه هواداران را شاد کند.

راستی در جریان حذف تیم محبوبت از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتی؟

بله و از شنیدن این خبر واقعا قلبم به درد آمد. هنوز هم در شوک هستم که چه اتفاقاتی رخ داده که پرسپولیس از بازی های آسیایی حذف شده است. تیمی که در چند سال اخیر آبروی فوتبال ایران در آسیا بوده و دو بار به فینال رسیده چرا باید چنین بلایی سرش بیاید. نمی دانم چه بگویم ولی از ته دلم دعا می کنم یک راهی باشد تا به خاطر هوادران پرسپولیس حذف نشود و بتواند در رقابت های فصل آینده شرکت کند.

گفته می شود، مالکیت مشترک با استقلال، عدم شفافیت مالی و نداشتن استادیوم اختصاصی از جمله مواردی است که باعث شده پرسپولیس و استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند.

فقط می شود تاسف خورد. همین حالا در کشور قطر همه تیمها هر نوع امکاناتی که بخواهند، دارند. این تیمها آرزوی داشتن هوادارانی مثل هواداران پرسپولیس را دارند ولی متاسفانه به خاطر نبود امکانات، تیمی به بزرگی پرسپولیس با میلیون ها هوادار از آسیا حذف می شود.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

قلبم از شنیدن خبر حذف پرسپولیس به درد آمد؛ هنوز در شوکم/ کار نشدنی برای پرسپولیس وجود ندارد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ