ناگفته های سحر جعفری جوزانی از زندگی خصوصی اش +عکس

0
سحر جعفری جوزانی به عنوان مهمان، در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور داشت و از کودکی و معصوم بودن به جای مظلوم بودن خودش گفت.
مجموعه برنامه «دورهمی» در حالی دیشب به روی آنتن شبکه نسیم رفت که مهران مدیری با میزبانی از بازیگر مجموعه تلویزیونی «باغ مظفر» در خصوص شغل و کسب درآمد گفت.
همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی
instagram saharjafarijozani
جوزانی ادامه داد: من مادرم آمریکایی است و خودم در آمریکا به دنیا آمدم و همراه پدرم به ایران آمدم. همیشه بابا برای من ایران را کوهی بلند و با برف های رویش توصیف کرده بود و بعد از رسیدن باورم شد. من از زمانی که به ایران برگشتم همراه مادربزرگ و پدربزرگم زندگی میکردم و لهجه لری با گویش آمریکایی و یا همان انگلیسی درهم صحبت می کردم و بعدها فارسی را یادگرفتم.
وی افزود: من از بچگی پدر را در کارهای کودک دیدم و در «مدرسه موش‌ها» مجری طرح دکور بودند و چون من علاقه ریادی به بچه ها دارم این‌ها را برایشان مادری می کردم. در اصل من کار حرفه‌ای خودم را از سن ۱۸ سالگی با نویسندگی و بازی در مجموعه تلویزیونی «آژانس دوستی» آغاز کردم.
همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی
سحر جعفری جوزانی و مادر آمریکایی اش
مهران مدیری با اشاره به سحر جعفری جوزانی عنوان کرد: رابطه پدر و دختری عجیبی و غریبی دارند و چهره اش پر استرس و دلهره است.
جوزانی در ادامه این گفتگو از دلایل ازدواج نکردنش و نشانه های ایده آل زندگی‌اش گفت: هر کس نظر و عقیده ای دارد، من می‌گویم باید حتما یک نفر را دوست داشته باشیم و در قبال این دوست داشتند، به نظرات همدیگر احترام بگذاریم.
مدیری با زیرکی و شیطنت پرسید تا حالا این مرد پیدا نشده است؟ 
بازیگر سریال «در چشم باد» توضیح داد: هیچ وقت ایده آل وجود ندارد، اما چرا یک نمونه بوده اما خب قسمت نشد ازدواج کنیم.
همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی
وی با بیان اینکه من جزء کارهای کمدی در قبل از شروع حرفه‌ای نقش های متفاوتی را بازی کردم، خاطر نشان کرد: من در حد سنم، کارهای زیادی ندارم، اما در این سالها هم همه تکراری نبوده و من اولین فیلم سنمایی بلند خود را به نام «بلوغ» در فضایی متفاوت تر بازی کردم و «در چشم باد» نقشی متفاوت داشتم ولی در کار های طنز شما بیشتر دیده شدم.
جعفری جوزانی از جراحی بینی خود و سخت بودن و حفظ صحیح کمدی در آثار طنز گفت.
بازیگر فیلم سینمایی «دعوت» از سخت ترین و شیرین ترین چالش زندگی خود اینگونه گفت: سخت ترین زمان برای من لحظه ای بود که مادربزرگم را از دست دادم و شیرین ترین لحظه برای زمانی اتفاق رخ می دهد که تو چشم های پدرم افتخار را ببینم.
جوزانی با بیان اینکه میان کارهای سینمایی فیلم «بلوغ» را خیلی دوست داشتم به تولیدات تلویزیونی اشاره کرد و اظهار داشت: در میان فیلم های سینمایی فیلم «بلوغ» برای من بهترین بود و در مجموعه های تلویزیونی کمدی «باغ مظفر» بسیار دلنشین تر از همه روز ها بود.
در پایان به رسم همیشگی برنامه سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون اهدایی خود را در قالب یک گردنبند به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی
عکس های جدید سحر جعفری جوزانی در اینستاگرام

سحر جعفری جوزانی ۱۳۵۷ در سانفرانسیسکوکالیفرنیا متولد شد و تا سن ۵ سالگی ساکن آنجا بود. وی فرزند مسعود جعفری جوزانی(نویسنده و کارگردان) است. او فارغ التحصیل روانشناسی کودک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

سحر جعفری جوزانی فعالیت سینمایی خود را با نقش کوتاهی در فیلم شیر سنگی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در سال ۱۳۶۵ آغاز کرد، او با نویسندگی در سریال آژانس دوستی و پس از آن بازیگری در همین سریال به فعالیت خود به صورت رسمی ادامه داد و پس از آن وارد سینما شد. او در سال ۱۳۸۲ در سریال تلویزیونی طنز نقطه‌چین بازی کرد و و فعالیت خود را در تلویزیون شروع کرد. سحر جعفری جوزانی همچنین در سال ۱۳۷۸ نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم بلوغ شد.

سحر جعفری جوزانی با انتشار عکس های زیر در اینستاگرامش نوشت:

همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانی

خانواده براى پدر خیلى ارزشمند است و همیشه اهمیت آن را یادآورى میکند،در نوشته ها و فیلمهایش هم امکان ندارد که چند شخصیت شبیه پدر،مادر،برادرها و خواهرهایش نباشند.آنها همیشه هستند (عمو اسد،پدر و من)

همسر مسعود جعفری جوزانی مادر سحر جعفری جوزانی شوهر سحر جعفری جوزانی پدر سحر جعفری جوزانی بیوگرافی سحر جعفری جوزانیعزیزترین برایت کم است،از آن هم عزیزترى،روزت مبارک،ولى همرازِ قلبم،همبازى دوران کودکیم،رفیق لحظه هاىِ زندگیم،مَگر روزى هم هست که بدونِ چشمان مهربانت معنا پیدا کند

 

جوایز و افتخارات

سال نتیجه جایزه رده جشنواره بخاطر فیلم
۱۳۷۸ نامزدشده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن بلوغ

فیلم های سینمایی سحر جعفری جوزانی

  1. شیر سنگی (مسعود جعفری جوزانی) (۱۳۶۵)
  2. یک مرد یک خرس (مسعود جعفری جوزانی) (۱۳۷۱)
  3. چشمهایش (فرامرز قریبیان) (۱۳۷۸)
  4. بلوغ (مسعود جعفری جوزانی) (۱۳۷۸)
  5. هفت ترانه (بهمن زرین پور) (۱۳۸۰)
  6. دعوت (ابراهیم حاتمی‌کیا) (۱۳۸۷)
  7. ایران برگر(مسعود جعفری جوزانی) (۱۳۹۳)

سریال های تلویزیونی سحر جعفری جوزانی

نام مجموعه سال کارگردان شبکه (توضیحات)
آژانس دوستی ۱۳۷۸-۱۳۷۵ (جوزان فیلم)
حامی ۱۳۸۱ بهمن زرین پور
نقطه چین ۱۳۸۲ مهران مدیری
قهر و اشتی ۱۳۸۲ (جوزان فیلم)
باغ مظفر ۱۳۸۵ مهران مدیری
مرد دو هزار چهره ۱۳۸۸ مهران مدیری سه
همه بچه‌های من ۱۳۸۸ مرضیه برومند
در چشم باد ۱۳۸۸ مسعود جعفری جوزانی یک
قهوه تلخ ۱۳۸۹ مهران مدیری نمایش خانگی
فراموشی ۱۳۹۱ سعید سلطانی
گنج مظفر ۱۳۹۲ مهران مدیری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ