گل محمدی ستاره پرسپولیس را مؤاخذه کرد/ واکنش بازیکن جنجالی قرمزها

0

پرسپولیس

در بازی‌های قبلی پرسپولیس هم این اتفاق تکرار شده بود و عالیشاه اجازه نداد عیسی آل کثیر پنالتی بزند. این بار اما کادر فنی پرسپولیس به عیسی اجازه ضربه زدن نداد و خود مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت.

در واقع با تصمیم یحیی گل محمدی که خواست عیسی توپ را به ترابی بسپارد، مهدی پشت توپ قرار گرفت و گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاید این از بدشانسی آل کثیر باشد که چند دقیقه قبل از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس یحیی ترابی را وارد زمین کرده بود اما به هر حال عیسی که از این اتفاقات دلخور بود در شادی گل ترابی شرکت نکرد تا سوژه شود.

 نکته اینجاست که ترابی تا امروز تمام پنالتی های خود را در پرسپولیس گل کرده و از این حیث باید به گل‌محمدی حق داد که ضربات پنالتی را به بازیکن دیگری ندهد. در بازی با ذوب‌آهن البته دروازه‌بان جوان حریف دست ترابی را خواند اما ضربه مهدی خوب بود و تبدیل به گل شد تا خیال پرسپولیسی‌ها بابت پیروزی در این بازی خانگی راحت شود.

درهمین ارتباط شنیدیم پس از این ماجرا یحیی گل محمدی مهاجم گلزن تیمش را مؤاخذه کرده و به او هشدار داده است دیگر هنگام ضربات پنالتی چنین رفتاری بروز نداده و در کار مربیان دخالت نکند.

گویا عیسی آل کثیر نیز ضمن عذرخواهی از یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس قول داده است دیگر چنین کاری را تکرار نکند.

اخبار فوری پرسپولیس

گل محمدی ستاره پرسپولیس را مؤاخذه کرد/ واکنش بازیکن جنجالی قرمزها

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ